Herhaling

 

Op woensdagmiddag 6 april

 zal er

tussen 14 en 16 uur

een kleine proefgroupchat

 op

http://groups.msn.com/spacesmsn

plaatsvinden. Hopelijk kunnen er velen, er kan hier geen

discussie plaatsvinden over deze datum en tijd

 
 
Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

9 reacties op Herhaling

  1. Natascha zegt:

    Euhmm..ken het echt nie wat eerder of wat later?? Of eventueel op donderdag tussen 2 en 4?? Valt hier echt niet over te onderhandelen??;) Grappie*grinzzz* ik zal dr zijn..kus Tassie.

  2. Loes zegt:

    haha gelijk heb je;) ik ben er ook😀

  3. caroline zegt:

    ben ik de enige die dat soort dingen niet kan (met codes enzo)😦 Ik wil ook muziek op m’n space!!

  4. caroline zegt:

    bedankt voor je overschatting van mijn internetcapaciteiten🙂

  5. Diaan zegt:

    Komt dat even goed uit, die kleine is altijd vrij op woensdagmiddag…maar morgen is die grote ook vrij en gaan de mannen mountainbiken in de duinen…duzzzzzz,mama heeft mooi tijd om ff te sjetten…! gheheh..Maar nou dacht ik, ik link dit blogje ff…maar dan neem ik jouw muziek ook mee….(zoiets las ik net..geloof ik…) duss dat hebbik maar niet gedaan…wordt zo’n kabaal..Vét geinig trouwens die schermpies in je schermpie…ehmmm klinkt ook voor geen meter, maar je snapt me vast wel…gheheh.. de saaiheid van de originele spaces raakt er al aardig vanaf!….Als we ook nog eens onze eigen achtergrond erachter kunnen zetten isset volgens mijn wel af…hahahahaaa…!Bennik ff blij dat ik lid ben van spacegroups…gheheh.Nou, Drs. fijne aaf verder,doegies Diaan.

  6. JOLANDA zegt:

    Wordt er niet meer gewerkt??? Sorry hoor, maar dan ben ik de kost aan het verdienen…Groeten Jol@nd@Have fun…zonder mij…

  7. JOLANDA zegt:

    Nou, wat de weergoden betreft zou dat misschien kunnen…mij ontgaat de eer helaas, maar ;-( …toch maar veel plezier dan met zijn allen! See you next time.Groeten working girl

  8. John&Dettie zegt:

    Hey all,Geweldig idee…maar helaas moet ik verstek laten gaan…Moet morgen geld in’t laatje gewerkt worden he…;-)Maar veel plezier gewenst…..cu all later mss…an other time….Greetz…John.

  9. Jessica zegt:

    Nou ik sluit me aan…..(uhm….ja gaat lukken denk ik)!!!Nou ben heeeeel nieuwsgierig…met zijn allen tegelijk..grinnn! Tot tjátz….!!!!Liefs…Jessica!!!

Geef een reactie

