Chat-Idee

Welk onderwerp wil jij bespreken ?

Pleur je idee(en) hieronder neer .

t’wordt stil

als 1over de dam is… uh over de tandarts

Ik merk het al gaat de ‘goede’kant op🙂

Het onderwerp wordt ‘geen onderwerp’ denk ik

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

12 reacties op Chat-Idee

  1. anita zegt:

    ehhhhh zou ut niet weten LOL mondje doet nog zeer😛

  2. anita zegt:

    whahahahahaha ik ga lekker bankhangen😛 heb het ff helemaal gehad pfffff………… kissiehhhhhhh

  3. MoontjeNijmegen zegt:

    Uh waar gaan we het over hebben ;o)Ja over nee toch niet uhmmmmmmmmmmmmmmmJa nee ook niet Ja gewoon slap gepraat lijkt me wel wat p.s heb je ook ff gelinkt op mijn spaceDikke Knuf Moontje

  4. Natascha zegt:

    Ken tog nie waarwezen dat de GROTE Drs.P geen onderwerpen weet te verzinnen HE:P Als je het echt nie meer weet geef je maar een brul;)..kuzzzzzz Tassie!

  5. Drs.P. zegt:

    Voor 1 maal een reactie op een eigen log..Drs.P. l*lt over alles mee😉

  6. Carla zegt:

    tandarts??? ja die ken ik net naar toe geweest vandaag, zo’n interresant rontgen apparaat heeft tie, kwam tot de conclusie dat mijn verstandskiezen eruit moeten….. :0Hopelijk gaat mijn grijze massa er niet bij mee, niet dat er al geweldig veel zit🙂 mja zou toch jammer zijn hé……..weet nie of je dit spannend vond om te weten mja ik l*l ook maar een beetje…..doei

  7. Diaan zegt:

    *wie goed doet…goed ontmoet*is dat wat….of is dat wat van vroeger…

  8. Unknown zegt:

    Blegh! Wat een lijzig liedje heb je nu gekozen! ;)Er ontstaat een wildgroei van muziek op spaces!Laten we het daar eens over hebben!

  9. martijn zegt:

    onderwerp:waarom de weermensen er de laatste tijd zo vaak naast zitten! (en dan bedoel ik niet naast de tandarts!)

  10. Marielle zegt:

    behangetjes!! :D(mijne is écht wel mooi!)

  11. Leandra zegt:

    Chatten over een onderwerp??? Kweet niet hoor, ik chat al 5 jaar, maar ik kan me niet herinneren dat het ooit echt ergens over gegaan is ;-)Maarre…. ik kom wel ff kijken tussen 14.00 en 16.00 natuurlijk!!

  12. budo-san zegt:

    vind ik ook een goed idee dat van" welkom in alatar"gaat in vlaanderen dezelfde weg optoch grensverleggend voor spaces hoorveel groeten

Geef een reactie

