VolkomenChatruimte groups.

Volkome-Chat

Gezwets in de ruimte (space). Ja gisteravond heeft er een kleine testgroepschat plaatsgevonden, het was onaangekondigd. Met uizondering van een piepklein tekstje in mij vorige logje. Na enig testen, met een paar andere spacers, is gebleken dat de chatruimte van groups uitstekend voldoet.

Dit betekent dan ook dat er binnenkort een aankondiging zal komen tot het deelnemen aan een groups-chat…

Houdt Volkomen-Cut dan ook ‘scherp’ in de gaten (27.000 interne hits voor de statistici) 

Voor de kids, je luistert nu naar een ‘chanson’ van Wim Sonneveld, een groot caberetier helaas van ons weg.

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

11 reacties op VolkomenChatruimte groups.

  1. Leandra zegt:

    Kijk das nou mooi…"Het dorp" van Sonneveld!!!Btw, ik heb mij zoon van 13 goed genoeg opgevoed dat ie dit nummer kent… en van begin tot eind mee kan zingen😉

  2. Marian zegt:

    Ja Ronlad we houden je "scherp" in de gaten,dank je nog voor je uitleg van de achtergrodnmzuiek het is me zowaar gelukt,alleen heb ik mijn weglog in het midden moeten zetten anders hoor je niets,dit is trouwens ook heel mooi Wim Sonneveld, ik hoor je nog welLiefs Marian X

  3. anita zegt:

    I’m watching you :Pfijne dag rooney……….aniet

  4. anita zegt:

    Lady in Red is present hoor😛

  5. Juf Kronkel zegt:

    Klinkt gezellig. Erg mooi nummer overigens!

  6. Peggy zegt:

    Tsjaaaa…met zulke boodschappen moet men wel alert blijven en steeds bij je langskomen :-)…heel slim!Was ’t gezellie op de chat???Grtz Peggy

  7. Jessica zegt:

    goh wat gemist…??? Nu moet ik wel oplettend blijven natuurlijk….. nou misschien tot vanavond dan hahaha?Ik duik de zon in….. heerlijk…!!!liefs… Jessica…!

  8. martijn zegt:

    Drs😛,nogmaals bedankt!Ook mij is het nu eindelijk gelukt met de muziek!groeten martijn

  9. Jeanette zegt:

    Ik zal binnenkort een kijkje nemen in de chatruimte…Ben erg benieuwd. Lekkere brunch gehad gister?

  10. Julie zegt:

    Gezellig muziekje… Volgens mij ben je aardig technisch!

  11. Diaan zegt:

    ey..was da nou…stiekum sjetten…?!! Overigens wél leuk om te horen dat de testsjet goed ging…snel vervolg..?!!Ben benieuwd hoor…Lekker nummertje trouwens…werd ff helemaal teruggeslingerd naar me jeugd…gheheh..!

Geef een reactie

