;-) Slecht nieuws (-;

Op woensdagmiddag 6 april zal er

tussen 14 en 16 uur een kleine proefgroupchat op

http://groups.msn.com/spacesmsn

plaatsvinden. Hopelijk kunnen er velen, er kan hier geen

discussie plaatsvinden over deze datum en tijd .

En als spaces zo traag blijft zeg ik mijn abo op😛

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Hobby. Bookmark de permalink .

4 reacties op ;-) Slecht nieuws (-;

  1. anita zegt:

    Ik kom wel ff😛 enne spaces grrrrrrr ik verander ff niks want ut is volkomencut……….

  2. Jeanette zegt:

    Tja, tussen 14 – 16 ben ik er natuurlijk weer niet…Ik tref het wel steeds. Ik was vanmiddag ook al in de chatruimte…in me uppie!😦 Nou ja, mijn tijd komt vast nog wel.😀

  3. Leandra zegt:

    Gelukkig….. woensdagmiddag…. hmmz…. vrij van school ofzo????;-)

  4. Natascha zegt:

    Woensdagmiddag tussen twee en vier…hmmzz..okeej…pech voor me dochter die dan dus nie naar de speeltuin ken want IK zal er zijn;)….gaat ze als bezigheidstherapie de achtertuin maar omspitten in plaats van te wippen…(en te schommelen:P)

Geef een reactie

