Framed ..

 

Wat je al niet met -style- kunt doen

Anita hier is haar space is flink aan het froebelen geweest en ik heb de kode vast gejat, gelukkig gaat ze het allemaal voor ons uitleggen en komt het in de spacegroep te staan (heeft ze beloofd:-))!

 

 
Hopenlijk verschijnt de methode snel  Anita😉
Dit bericht werd geplaatst in Hobbies. Bookmark de permalink .

4 reacties op Framed ..

  1. anita zegt:

    hmmmm U jat zomaar😛 maar dan kan je alles toch wel ff pikken LOL of wil je liever blondinetaal in je msn groep hahahahagroetjes aniet

  2. anita zegt:

    Ik ben niet zo snel dat weet je toch grinnnn😛

  3. Diaan zegt:

    Jah Jah Jah Anita…k wil graag blondinetaal in msn group!whahahaah…anders moet ik Drs. weer ‘lastigvallen’ met vragen enzo…gheheh…K wil ut graag es een keer zo vanaf ut scherm en húp op mijn eigen schermpie zien te doen…*gniffel*..Ik ben benieuwd hoor! doegiessss,Diaan.

  4. anita zegt:

    hahahahaha diaan nahhhh volgens mij komt de Drs er zelf niet uit zit teveeeeeeel BlonT in whahahahaha ik wacht ook met spanning af wat die er van maakt LOLdoeixxxxxxx anietehhhhhhhh roon ut bankhangen was lekker, duik lekker mijn mandje in enne succes he :Put blonde chinneesie

Geef een reactie

