Zondag Sunday Sonntag La jour du Soleil :P

UV-XTRA

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

7 reacties op Zondag Sunday Sonntag La jour du Soleil :P

  1. Marielle zegt:

    heet hier

  2. anita zegt:

    Heeeeeeeerlijk he Roon ikke ga lekker naar ut strand :Pwens jou ook een heerlijke zondag,liefs anita

  3. martijn zegt:

    plaatjes lukt me nu ook!!! maar nu de muziek nog, als ik nml de code intyp van spacesmsn, dan krijg ik deze ook letterlijk in mijn log te zien…en dus geen muziek, hoe kan ik dat veranderen?

  4. martijn zegt:

    sorry…ik zal eerst nog even bedanken:BEDANKT!!! nu kan ik stukken verder met mijn SPACE, de EDITSPACE werkt uitstekend!!!groeten martijn

  5. Jeanette zegt:

    Superbonjour, geniet lekker van de zon😉

  6. Irene zegt:

    oh ja…nu zie ik het" een zon"…ghihihi…errug mooie foto…zelf gemaakt?"maar lekker hè het zonnetje????Groetjesss!!!!Irene

  7. Juf Kronkel zegt:

    Vandaag in elk geval wel!

Geef een reactie

