Hello my old friend…

Morgen lul ik weer…

Cut and pasted Silence

spaces is nu toch te traag….

Kampvuurtje (is) was aan

was tot 01:30 uur in de chatruimte van spacegroup:P

Dit bericht werd geplaatst in Gezondheid en welzijn. Bookmark de permalink .

6 reacties op Hello my old friend…

  1. anita zegt:

    Dan wel slap lulluhhhh he😛 enne hier werkt die perfekt btw……..

  2. Margreet zegt:

    ikke niet begrijpe……overigens mijn spees werkt wel… alleen heb ik er niet zoveel tijd voor….. en waar haal je steeds die onderwerpen vandaan….. heeft u misschien een grote duim Drs.Pipi?

  3. marlies zegt:

    Jammer hoor…geen waarheden van drs P. vanavond??/

  4. budo-san zegt:

    een hele grote eer U te mogen leren kennenik heb je space en de msn-groep gelinkt op mijn spacewat een knap initiatief veel vriendelijke groeten en tot snel weer

  5. Jeanette zegt:

    Tot 23.00 uur in de chatruimte? 2 bad, ben net weer te laat!😉 Nou ja, dan wens ik je op deze manier maar een fijne week toe!

  6. Jeanette zegt:

    Hmmm, tot 1.30 uur in de chatruimte? Mennn, ben ik weer net te laat!!! :D:D:DNou, nu ga ik echt naar bed!

Geef een reactie

