De X-Files

Cutted-X-files VolkomenZoals beloofd, ik verwijs naar de huidige blogs van ‘valentijn’ en ‘functioneel bloot’, die zijn aangepast. Maar ik had natuurlijk wel de schermafdrukken nog van de oude blogs , die staan hier. Naar mijn bescheiden mening is het voor alle leeftijden dus ja hoe preuts kan je zijn. Of hebben sommige mensen een enorme plank voor hun kop. Ik zal het nooit weten…

 P.S. Ik weet dat sommigen de logs destijds hebben gezien dus voor diegenen is het oud nieuws.🙂

Drs.P. een volkomen-cut blogje

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

4 reacties op De X-Files

  1. Jessica zegt:

    Hoi Ronald…..Bedankt voor je credits….. Maar uhm uhm ik durf het bijna niet te zeggen en ik wil je geen verlamming bezorgen! uhm uhm….. maar de code staat inderdaad fout vermeld…sorry!!! Je hebt sowieso al een dagtaak aan spaces! En was wel topdrukte gisteravond he? Knap hoor… je bezoekersaantal. Fijne dag gewenst vandaag!!! En misschien tot later!!!Liefs, Jessica!!!!ps ik weet dat je een fan bent van dido…. maar maak je ook effuh van dido…dito hahhahahakusssssssssssszzzzzzzzzzzzzzz

  2. Marielle zegt:

    He bah! Drs. P!

  3. Juf Kronkel zegt:

    Oh die inderdaad, zo bedoel je. Die had ik inderdaad al ooit eens gezien, maar ik zat net even niet goed op te letten, was aan het klussen/poetsen en in de tuin bezig, dus ik had niet alles heel goed bekeken!

  4. Diaan zegt:

    Tssssss…ik had ze ook al es gezien…maar ff geheugen opfrissen…dus toch ff gekeken….Maken ze zich híer nou zó druk om…Belachelijk!!!

Geef een reactie

