Computer- en volkomen-cut spacerampen.

Bomb volkomencut

Gejat bij Kronkels die het weer goed gejat had bij Yoshe echt doe it !!

Citaat

computerrampen

Help! Mijn space is onder water  gelopen!

Ook jij kunt websites iets ergs aan doen. Je kunt bijvoorbeeld eieren gooien of heel gemeen met een sigaret gaatjes branden. Klik hier.

                 Animated Aquadrops Volume 4

Goed gejat van Yoshe

PS: Nog een rampje toegevoegd Hier 

Dit bericht werd geplaatst in Spelletjes. Bookmark de permalink .

10 reacties op Computer- en volkomen-cut spacerampen.

  1. J. zegt:

    Gaaf!!Maar veel te mooi weer om achter de pc te zitten, ik ga weer naar buiten.groeten,j.

  2. Angélique zegt:

    Hahahahahahaha!!!!Hij ie leuk!!!!Euh….ik heb em maar weer van jou gejat!!!:-)

  3. ratteke-de-eerste zegt:

    hahaha prachtig

  4. Juf Kronkel zegt:

    X-files? Leg uit!

  5. Jeanette zegt:

    Hihi leuk :-)) Zo, nog even de zon in – tot later😉

  6. Unknown zegt:

    Ik had het nog niet gezien.Thanx voor de tip!

  7. Marielle zegt:

    ach jij.. tuinkabouter!:P

  8. Jessica zegt:

    Hallosjuh!!!!Dat is gaaf zeg…!!! Een heuse dino….!!!!! Stel je eens voor leuke scripjes… op spaces???? Maken we er een hele kermis van!!! Of toch maar niet??? hahhaaliefs…van de mij!!! alias (b)engel…!

  9. Juf Kronkel zegt:

    Wel leuk die reclame voor mij op jouw space. Ik geloof wel dat het me een groot aantal extra hits heeft opgeleverd vandaag!

  10. Diaan zegt:

    Vét Geinig die vissies!! …en dan lezen dat mensen dat weer ‘gejat’ hebben….dan denk ik….ghêh…K Zou Nie Weten Hoe Dát Zou Moeten…(geen wizzkid..) ghahaha..Ik vind het echt kunstig hoe sommige dingen gedaan worden..voor een pc leek as ik …Fijne Zondag Alvast Toegewenst!!Groetjuzzz,Diaanbanaan.

Geef een reactie

