Zaterdag worden de ‘deleted’

Zaterdag worden de ‘deleted-x-files’ die ik door Msoft moest weghalen extern gepubliceerd.

Zo schokkend zal het niet zijn hoor …

Het mag duidelijk zijn, dat wanneer spaces trager wordt het geluid ook gaat verdwijnen…

En messenger socks

Nogmaals individuele support voor de muziek kan ik niet geven dan heb ik een dagtaak zie hiervoor: http://groups.msn.com/spacesmsn/

Dit bericht werd geplaatst in Organisaties. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zaterdag worden de ‘deleted’

  1. Katja zegt:

    hhmmzzz……..ik wil ook geluid op mijn space:-(((((oh en ik heb je ook toegevoegd aan mijn eigenstartpagina:-)))www.kaatjekakel.eigenstart.nl Groetjesssssssss

  2. Juf Kronkel zegt:

    ik ben nu al nieuwsgierig

  3. Katja zegt:

    Dank je wel voor de link en zal me er morgen ofzo eens in gaan verdiepen:-)))))enne bedankt voor je berichtje op mijn eigenstart….tja tgaat lekker met het gastenboek he:-))))Groetjesssssssssssssssss

  4. Unknown zegt:

    Frans-Bauer-in-the-mix…Heb je die ook?*hips*▓xxx▓

  5. anita zegt:

    hier doet die ut😛

Geef een reactie

