Koffie

Het lijkt me tijd voor een lekker bakkie koffie .. ofzo.

Morgen bij Nedstat in de top 50 bij weblogs ?!?

Bij de weg de code staat

 egg-wel in group om misverstanden te voorkomen op

deze datum.

Je luistert nu naar DIDO kwaliteit 24kbs (dat is slecht)

LET OP: Wanneer je muziek presenteert met een bitrate van 128kbs/per seconde of hoger voorzie ik dat je problemen kunt krijgen met muziekleveranciers !!

Nu zullen we het krijgen ze hebben

 volkomen-cut bij volkomenkut.com ontdekt.

http://vkmag.com/index.php/weblog/comments/2694

Op verzoek draai ik ook ”schlagers" .

Veel verzoekjes tot uitleg maar het staat beschreven in groups.msn.com/spacesmsn sorrie kan niet iedereen persoonlijk helpen….

Dit bericht werd geplaatst in Eten en drinken. Bookmark de permalink .

10 reacties op Koffie

  1. Irene zegt:

    lekker muziekje…..

  2. anita zegt:

    wens jou ook een heel fijn weekend,groetjes anita

  3. ann zegt:

    is idd volkomenkut.. nee geen schlagers hoor….. blehh…doeiii

  4. Marian zegt:

    He Ronald hoe doe je dat muziek op de Space,echt te gek zeg…………en wens je valst een fijn weekend zover dat mogelijk is.Liefs en kusjes Marian

  5. Unknown zegt:

    Hey.leuk hoor dat muziekje op je space wil ik ook wel,ik weet alleen niet hoe dat moet ik heb zelfs nog nooit een plaatje toegvoegd op mijn space dus ik zou ook niet weten hoe ik er muziek op moet krijgen dan he.Ik wens je alvast een prettig weekend.Groetjes Sadrina

  6. Ruben zegt:

    hallo……..?ik wil er grag die nieuwe space edit of zo iets maar hoe doe ik dat en die muziek echt heel mooi gemaakt heel veel groetjes ruben

  7. Unknown zegt:

    Moet elke keer m’n geluid uitzetten als ik hier kom…Niets stevigers? ;-)xx÷x+x=…

  8. Peggy zegt:

    Jammer dat dat muziekje uitgaat als je ’n reactie geeft.Wil ik eigenlijk ook wel weten hoe je dat erop hebt gekregen?Ga je dat nog met ons delen?Grtz,Peggy

  9. Diaan zegt:

    Heeyyyyyyyy Vet man! Dat was nou nog het enige dat ik bij spees mistte….een paginaopstartmuziekjeh…!!(leuk scrabble woord..?) ghehehe.. alleen als ik dan een reactie ga geven…stopt het muziekje…jammer….Maarrrrr vet geregeld Drs.P Meneer…!!Enneh….wat een zieke lui bij die volkomenkut(zooi)..zeg..Maar goed,Een Heel Fijn Weekend!!Kuzzz,Diaanbanaan.

  10. ans zegt:

    heel mooi enne ik wil t ook ben er nog niet uit hoe maar heb t hele weekend nog voor me

Geef een reactie

