Volkomen-Cutted – Soundcheck ….

Volkomen-Cut-Music

Muziek made in China , ben nog aan het finetunen..  TIS IDD geen Hifi…, wordt al beter… .Henk bedankt voor de chinese space waar ik de nodige info vandaan heb !

Bij commenaar geven gaat muziek uit …. dan herladen . Binnenkort meer uitleg in http://groups.msn.com/spacesmsn.

Ben nog aan het ‘cutten’ met een interface.

ennuh volgens mij moetje minstens mediaplayer 9.x op je pc hebben.

Lijkt me beter de code niet te publiceren  anders wordt iedereen (h)orendol op spacecounty:-/

Je luisterde hier naar Chris De Burgh.

En spaces is me te traaaaag!.

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

15 reacties op Volkomen-Cutted – Soundcheck ….

  1. anita zegt:

    ik zeg niks😛 maar vindt het muziekkie wel bij je passen grinnnnn enne kwas er zelf ook al mee bezig in bron weergeven denk ff kijken of dat lukt maar hier nog niet dus ik wacht wel op jou😛

  2. ann zegt:

    ik geef geen commentaar maar vind ut wel geinig grinn…

  3. Jeanette zegt:

    Ben heel benieuwd – heb geen geluid op de computer op m’n werk, nog even wachten tot vanavond dus😉

  4. Marielle zegt:

    Wat een bagger:P(oh.. nog geen commentaar.. sorry)😉

  5. Irene zegt:

    haha….leuk…em..of was dat al commentaar???….sorry

  6. anita zegt:

    yesterdayyyyyyyyyyyyyyyy all my problems are………..hahaha ik ga weer terug ut zonnetje in t’is heerlijk…

  7. anita zegt:

    Geweldig!!!!!!!!!!!!!!

  8. JOLANDA zegt:

    WoW…achtergrondmuziekje…knap gedaan hoor, maar ja je bent dan ook een drs. P (familie van…).Groeten Jol@nd@.

  9. Jeanette zegt:

    Mooi!!! Kan helaas niet blijven luisteren, moet er meteen weer vandoor:-/

  10. kattigkatje zegt:

    thanks voor je goedbedoelde mail!Er is duidelijk one of the spacepeople die het gemunt heeft op ikke heb dr ondertussen 3 gehad hebbie mn nieuwe album al gezien? :Pknuf bosnimf

  11. Juf Kronkel zegt:

    Vanmiddag snapte ik echt helemaal niks van deze Blog, maar ik kom er net achter dat mijn geluid uitstond… Knap werk!

  12. caroline zegt:

    AAAAAAGHHH😉

  13. Jeanette zegt:

    Gaaf zeg, muziek op je space!!!Ik ben wezen kijken op de chineses site, maar word er helaas niet veel wijzer van met die blokjes… :(Ik wens je een fijn weekend toe met hopelijk heel mooi weer!!!

  14. Jessica zegt:

    psssssssssssssstttttt,,,,,,, als je effuh tijd en zin hebt!!!! Dank aan die chinese space inderdaad. Was al een hele tijd aan het knutselen……… verkeerde bestandstype!Henk en Drs.P. Bedankt….. dikkuh knuffel!!!!!

  15. Leandra zegt:

    wow… ik wist niet wat me overkwam…. de stilte werd ineens doorbroken….. het geluid kwam uit mijn beeldscherm (ja daar zitten de boxen in) en ik had alleen maar Messenger, 3 gesprekken en jouw blog open staan…HELEMAAL TE GEK DIT !!!!!

Geef een reactie

