Volkomen-Cut presenteert de sleutel tot muziek..

Het heeft even geduurd….

maar enorm veel succes….

Hiermee! 

upper link out of order

Eigenlijk zou ik het publiceren in groups.msn.com/spacesmsn he.. .

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

7 reacties op Volkomen-Cut presenteert de sleutel tot muziek..

  1. Peggy zegt:

    Proficiat.Ik dacht ik blijf vandaag nog lekker ziek thuis …. ken me nix gebeuren….gebeurt het toch op jouw space!!! Voel me ’n sukkel!!! Maar hij is leuk!!!Grtz Peggy

  2. kokokoko zegt:

    die is goed hoor

  3. Irene zegt:

    hahahahahahahhahahaha!!!!!!!!!

  4. Unknown zegt:

    Hé P!Bedankt voor je werk!Ik heb het ook voor elkaar.Mijn sprookje wordt nu ook opgeleukt door een sfeervol muziekje.Heb er een aantal afgewisseld, maar nu heb ik wel een passende gevonden.Weet jij of het ook mogelijk is om het liedje te laten repeteren?Groetjes, Michiel.

  5. Diaan zegt:

    Gheheh…gheheheh….Sjips…! Bennik der tóch nog ingetuint vandaag…..hhmmmzzz….gheheh….K dacht, kom ga die muziek toestant bij Drs. P toch es ff nader bekijken….tsssssss….PretPet op…?! ghehe….!En wat betreft de muziek…je heb helemaal gelijk…beter iets dan niets….k had ook beter moeten lezen..!Kuzzz,Diaanbanaan.

  6. Es zegt:

    kun je mij dit even uitleggen met die muziek?alvast bedankt.Gertrud

Geef een reactie

