Slow SEX

Slow-SexSex sells !! En ‘trekt’  bezoekers, geen bezoeksters, maar dat weet ik niet zo….. Vandaar even op de snelle tour, voorzover je van een vluggertje kunt spreken… Spaces.msn is zo volkomen-traag, dat je je écht mag afvragen of je wel aan je ‘trekken‘ komt.  Aan deze kant van de lijn is het in ieder geval een voorspel van uuuuuuren, voordat ik op een andere pagina ‘kom ‘.  

Mischien wordt het morgen beter, ook al wordt het nooit goed.

Dank verschuldigd aan C. Vreeswijk & Veronica

Elke woordspeling die in u opkomt, is slechts de gedachte van uw innerlijk denken…

Schuinschrift / Italics doen het beter in Google Drs.P.

Aanvulling Escargots schijnen het wel snel te doen (met name op z’n frans :-…), met dank aan DutchDelight.

 

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

17 reacties op Slow SEX

  1. kattigkatje zegt:

    Denk vast dat het voor beide partijen interessant is.the point is veel vrouwen komen er niet eerlijk vooruit,maar houden zeker van manlijk schoon :pknuf Bosnimf

  2. cats zegt:

    vrouwen die zeggen dat ze er niet van houden .. zijn denk ik niet eerlijk tegen zichzelf ;)liefs cats

  3. Jeanette zegt:

    Ha ha maar dit soort onzijdige onderwerpen doet het best goed bij de doelgroep die bedoeld werd hoor😉 Slow hand geen bezwaar, slow space is een heel ander verhaal natuurlijk🙂 Welterusten maar weer.

  4. Jessica zegt:

    ***Elke woordspeling die in U opkomt, is slechts het voordeel van de twijfel!***Ik denk dat een grote groep zich hier achter schuil houd, en niet eerlijk is tenopzichte van zichzelf en de ander?TWIJFEL???? hahahaTrustuh…. Jessica!

  5. lola zegt:

    nu gaat het weer super om van space naar space te komen .maar sosm wat je zegt heel traag of helemaal niet .dan denk ik zelf er zijn er weer veel aan het space .groetjes petra

  6. Unknown zegt:

    Ik heb een vingerplant op m’n nachtkastje….Opgerukt!-XxX- (BrEeZaHkUs :P)

  7. anita zegt:

    uuuuuuuuuren ohhh Roon maak me gek whahahaha

  8. Leandra zegt:

    Oh was dat het…. en ik maar denken dat mijn pc nog slomer was dan anders…. Toch weer jammer dat ik niet doorhad dat het een keer "lekker langzaam" was.

  9. Marian zegt:

    Hoi Ronald,je hebt het nogal te pakken eerst die paarhazen en nu weer die slijmerige salkken,al wilde je er wel mee aangeven dat Spaces-MSN traag is,dat klopt ook want kon gisterenavnd geen enkele space bereiken.Hoe gaat het op je werk,al een beetje gewend weer??kussss Marian

  10. ann zegt:

    mooi die slakken lijkt wel kunst…o ja trekt mij wel or :-)))doeiiii

  11. Irene zegt:

    Ben het helemaal met je eens., au3..hahaha

  12. cats zegt:

    hallootjes daar waren we weer even .. tja ze zullen erbij zitten .. maar zijn er ook die er wel papvan lusten..hint als je het leuk vind dat de dames even binnen wippen..zet dan we de c en niet de k ..heb me suf zitte surfe .. hihihiliefs cats

  13. caroline zegt:

    Slakken "doen" het echt zo, en niet eens héél langzaam (daar bestaat een franse film over) Mooi plaatje!

  14. cats zegt:

    Hee P.tjeExcuses aanvaard .. ja hoor..leuk dat je weer even langs kwam wippen..een babbeltje is altijd welkom ;)ennuh ..deze keer had ik je zo te pakken :Pliefs cats

  15. cats zegt:

    Hee..je was er alweer ..en ik vind op vraag hoort antwoord..;)Me messje is open hoor..see uliefs cats

  16. cats zegt:

    zet je mailadres even in mijn gastenboekjeen ik zal je keurig toevoegen😉

  17. Jeanette zegt:

    Moet ik je toch nog even laten weten: Ik zag gisteren Kopspijkers, daarin zat een deskundige op het gebied van slakkenseks. Was erg interessant😉 Ik geloof dat morgen om 23.00 de uitzending herhaald wordt. Zonnige zondag, de buuv

Geef een reactie

