Opmerkelijk….

Opmerkelijk..

Sommige mensen hebben erg

veel reacties op hun weblog

Wat blijkt meestal…?

 Ze zitten tegen zichzelf in het commentarenblok te lullen .

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

13 reacties op Opmerkelijk….

  1. Angélique zegt:

    Heey…that must be waarom ik neit zovee; reacties heb!!!

  2. Femke zegt:

    Hè lekker, weer volkomen cut, welcome back Drs.P!

  3. anita zegt:

    Kom ff tegen je aanlullen……wat was U laat vannacht:P enne who cares als je je overal al druk om gaat maken pffffftttt niet aan mij besteed ………..toedelssssssssss

  4. Juf Kronkel zegt:

    ik beken

  5. Jeanette zegt:

    Space begint al op een echt dorp te lijken: als mensen in de gaten gaan houden hoelaat je ’s nachts zit te spacen zit het met de sociale controle wel goed ;-)Nou ja, als je vandaag de diesel maar weer rustig aan aan de praat krijgt! Dieselpasen!😉

  6. Claudia zegt:

    Hee, wat gek, dit is een Blog die gepubliceerd is om 2.10. 34 a.m. En ik altijd maar denken dat op de eerste nacht van de zomertijd het uur tussen 2 en 3 niet bestaat….

  7. ann zegt:

    verhip ja klopt, geef antwoord he grinn…

  8. Irene zegt:

    haha…voel me aangesproken…

  9. Merel zegt:

    hallow… k ben al een hele tijd bezig om een counter te creeren… mr ut lukt alsmaar niet…k krijg alleen maar vage codes en ik heb geen flauw idee hoe en waar ik die verdraaide dingen neer moet zetten… k heb ze al in mijn weblog gewoon gekopieerd… alleen eeeh nouw het ziet er niet echt charmant uit…gewoon text…zou u mii uit kunne leggen waar ik dit alles moet intype of kopieren of weet k veel wat…(dith zeg k gewoon ff omdat ik gezien heb dat het u wel gelukt iz (A)…)Groetjes Merel

  10. Merel zegt:

    eeh… IK ROEP…(a)…hmmz… k hebbie die space-edit nuh gevonden… enh er iz nix mis met mijn counter… alleen nu moet ie nog op mii space…tja… GGGRR…. (A)…

  11. Merel zegt:

    whgigigigi:p… het izz muh uiteindelijk toch nog gelukt yeeyyy :D:D. dank u..8-).. dank je wel :D…dr iz alleen nog eehn heel klein dingetje.. zo als ik het nu heb. eeh zie je alleen maar gratis teller staan. ik kan het allemaal wel bekijken enzo alleen. hier op uw eeh jouw site staan er cijvertjes voor..(A).. daht wou ik nou eigenlijk ok heel graag (A)..:PGroetjes MeReL

  12. Femke zegt:

    Gut, Mereltje, ooit van ABN gehoord?

  13. Merel zegt:

    hmm …:|…ff denken ABN abero:D…nee dat zal je wel niet bedoelen… eehmet Apen Bekogelde Nerds… eeh nee Algemene Benen Notitie….eeh slaat nergens op Aanklacht Bedoeld voor Nieuwelingen.. eeh..:|sorry ik weet het niet…of toch wel ^o).. ow wel Algemeen Beschaaft Nederlands… het spijt mij mevrouw mijn excuses voor het ongemak…(A)

Geef een reactie

