Over Dromen

Heerlijk gejat van Anita

Quote

Dromen

Ik begin weg te dromen

over het moment

van onze eerste kus

hoe ogen sluiten

lippen elkaar zoeken

sensueel beroeren

als fluweel op fluweel

hoe ze zachtjes zuigen

langzaam uit elkaar gaan

tongen voorzichtig verkennen

hoe twee zielen samensmelten

hoe liefdes in elkaar opgaan

hoe

ik

ik begin weg te dromen…………

 

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

10 reacties op Over Dromen

  1. Krullebol-Jet zegt:

    heel mooi!

  2. anita zegt:

    Droom maar lekker Roon😛

  3. Unknown zegt:

    Zalige paashaas!

  4. Unknown zegt:

    Zalige paashaas!

  5. Jeanette zegt:

    Dit is een onverwacht weblogitem. Weliswaar van een andere space gehaald, dus misschien niet helemaal origineel, en ook niet nuchter, maar wel zeer gevoelvol.

  6. Katja zegt:

    woooooooow mooi gedichtje al issie eerlijk gegapt:-)enne wat het melodietje is??? uuuhhhh geen idee….vader jacob??? hahahahahahGroetjesssssssssssssssssssss

  7. Irene zegt:

    hmmm…ja..je hebt wel smaak wat betreft gedichtjes….

  8. Femke zegt:

    Gut, eerst al een hele verhandeling over romantique en nu een gedicht?? Is Drs.P in love ofzo? Persoonlijk ben ik niet zo van de gedichtenromantiek, dus wat mij betreft mag je weer volkomen-cut gaan, maar da’s just my opinion.

  9. móni zegt:

    Kan ik nog een link insturen voor de pashazen instuur actie?Het is een filmpje mag dat ook?Anyway; http://www.killfrog.com/00/bunny.htmlMVG, MCz:)ps. Link is NIET geschikt voor kinderen!

Geef een reactie

