Vandaag geen….Maar wel:

Geen weblog vandaag, Drs.P. bereidt het ”laatste avondmaal” voor.

 Ook geen ‘Quotedonderdag,

Wat dan wel ? Uiteraard de beloofde ‘Voorjaarspaarhazententoonstelling’, later deze dag.  Verder gaat V-C andermans/vrouws spaces bestuderen…..

 

Lang gewacht, let niet op de layout had het druk.

Hier: DE PAARHAASSHOW ! Let op beelden kunnen schokkend zijn

Tussenstand:

om misstanden te voorkomen, deze foto’s en plaatjes zijn de laatste dagen op mijn server geplaatst er hoeft niet gestemd te worden. En geen van de inzendingen is van Drs.P. just fun (kom net uit Vaassen wat een wind zeg.:-) )..

Dit bericht werd geplaatst in Eten en drinken. Bookmark de permalink .

10 reacties op Vandaag geen….Maar wel:

  1. Carin zegt:

    Paarhazen….. haha… Nou ga je echt te ver hoor! Kwist wel dat knijntjes iets met paren te maken hadden, maar die lieve katholieke haasjes…. neuh toch???Verder alvast unnuh…. Bon apetiet!Liefs Karin

  2. caroline zegt:

    Joh ik heb vorige week eens een dagje op het platteland om me heen gekeken laatst, de konijnen (en vooral ook de hazen) zijn enorm aan ’t paren hoor!

  3. Es zegt:

    Wanneer krijgen we jouw kruiziging dan live?Na het laatste avondmaal of zaterdagmiddag na de kruisweg. Het moet wel voor ‘bedankt voor die bloemen’uit Rome mits die niet het loodje legt midden in onze paaseierenROFL*knipoog*GertrudFijne Pasen Dr VC

  4. Leandra zegt:

    Drs. P. is dus in Vaassen???

  5. Marielle zegt:

    ik snap er geen paasei vanwat moet ik nu stemmen?welke ik het meest op een paarhaas vind lijken?welke ik het leukst vind?welke mij het meest in de paar of paasstemming brengt?ben ik nu de enige die het niet begrijpt? ;-)fijne paasdagen in ieder geval!(of paardagen, net waarje voorkeur naar uitgaat)

  6. ilona zegt:

    ik kom je alvast vrolijke en prettige paasdagen wensengroetjes ilona

  7. Marian zegt:

    Hoi Ronald,de paarhazen,waar haal je het weer vandaan,enfin ik heb gestemd!!Hoe ging het vandaag…….beter al dan gisteren of nog steeds wennen?In ieder geval al fijne paa(r)sdagen Ronald,en als er iets is hoor ik het wel……….X Marian

  8. Marielle zegt:

    aha(as)…tis me nu volledig duidelijk🙂

  9. wieowie zegt:

    Sorry is zat net eve verkeerd 007, maar nu zit ik w3eer Goed ben ook maar net begonnen met mijn weblog kom je ook een keer op de koffie?gr v mij

  10. Jeanette zegt:

    Superhoi! Weet niet goed hoe het op het moment met mijn nuchterheid gesteld is, en ik wacht voor de zekerheid maar even tot morgen met stemmen. Lig nu in ieder geval dubbel. Ga nu eerst even wat slapen.

Geef een reactie

