Sorrie maar ik ga ……

Niet iedereen langs om fijne, prettige Pasen (voor de Katho’s ‘Vrolijke’) wensen. Maar wens het jullie alvast wel (tsjee wat vroeg)…..

Is een dagtaak. Morgen nog wat ”timmerwerk’   ,en een logje over romantiek want dat ben je niet gewend om Volkomen-Cut

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

6 reacties op Sorrie maar ik ga ……

  1. Katja zegt:

    kaatjekakel wenst DrsP ook fijne paasdagen toe :-))))))))Groetjes kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje

  2. Jolene zegt:

    Ik zwaai morgen wel even als je langsloopt :-)Bloody Pontius

  3. Jeep zegt:

    Ja ja, drs P. ik ben een echte nederlander hoor, als er niks te katsen valt dan ben ik ziek, nou?Daarom zal ik nooit uit Nederland weg willen. Er is geen land ter wereld waar je zo lekker kan griepen zonder achter de tralies te belanden of erger.Hoewel ik een fanatiek aanhanger ben van Marx en Engels, zou ik in het voormalig oostblok geen dag op vrije voeten zijn gebleven. Het is maar goed dat ik een grote kop heb anders zou die grote bek er nooit inpassen toch?

  4. ann zegt:

    Goedemorgen, ben weer van de partij hoor grinn.. beetje erg druk gehad.. ;-)Erug lief van je grinn… enne fijne pasen enne laat maar komen die romantiek grinn…doeiiii

  5. Unknown zegt:

    Jij ook prettige paasdagen.Ja,…’t is stil in Alatar, maar ook in Barneveld en in huize Michiel….Wel leuk dat je steeds even komt kijken, maar het schiet nog steeds niet echt op…Komt wel weer.Bakkie koffie….sjekkie….en weer een nieuwe dag!

  6. Diaan zegt:

    Jij ook hele gezellige paasdagen gewenst!!Drs.P en romantiek……hmmmm….ben benieuwd!!gheheh!! Fijne dag verderrrsss enneh…nie op je vingers slaan, anders moeten we je romablogje nog missen ghahahaha Doegies Groetjuzzz,Diaanbanaan.

Geef een reactie

