Volkomen-Cut gaat Commersjeel

(advertentie)

Je kent het wel….,opééns heb je het HEET !!!

 

Geen noodVolkomen-Cut commercialMijn geuren zullen je in hogere sferen bengen..

Bel me nu 0609-4711 jaaah bel me dan ohhhww..

0906-4711 Voor je ultieme ervaring !!! (130 cent p/m)

Drs.PS  10 xtra optredens STESSEN

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

3 reacties op Volkomen-Cut gaat Commersjeel

  1. Marian zegt:

    Geweldig Ronald,dus de eerste stap is toch weer gezet,goed van je!!Is het soms de bedoling dat ik bovenstaand nummer ga draaien,je maakt me anders wel nieuwschierig:-))Ja de keuken is mooi geworden,ben er ook blij mee,nu over een kleine maand een verbouwing boven……Ook superdoeiiiiiiii (wat een uitdrukking) Marian X

  2. Jeanette zegt:

    Goedenavond. Dit klinkt wel spannend en als ik de reactie van Marian goed begrijp moet ik je feliciteren. Proficiat dus, en dan hoor ik nog wel van je waarmee (ontwikkeling van geur-space?). Superdahag!😉

  3. caroline zegt:

    ik kan het niet volgen🙂

Geef een reactie

