Over gisteren… en superdoei.

Dames ik moet jullie teleurstellen, inzake ‘de hand’. Graag laat ik dit aan jullie eigen fantasie over .

Empower mij ontgaat iets in de ‘P’-kwestie.. (is inmiddels duidelijk)

Bobbels, echt ik heb geen idee wat

de associatie is tussen Spanjaarden en Turkse bellydanseressen

Over Plien & Bianca zal ik kort zijn :

Ik heb erg genoten, aanrader is wel om zelf ooit eens een vliegtuigvlucht te hebben meegemaakt. Opmerkelijk was ook dat 4 personen zo’n 20 personen vertolkten, al  met al een goed in elkaar gezet geheel. Maar smaken kunnen verschillen.

Eén woord heb ik er in ieder geval aan overgehouden:  Superdoei !

Geen illustraties inbegrepen.

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

3 reacties op Over gisteren… en superdoei.

  1. Marielle zegt:

    :-)de "P-kwestie" sloeg op een reactie daar weer voorer stond: Hey een P…dit moest zijn:Hey en PTotaal onbelangrijk dus(waarom ik het dan meldde…tja, gewoon ‘pietje precies’);-)

  2. Marian zegt:

    Haha,nu begrijp ik pas je uitdrukking "superdoei" ik heb deze vandaag nl al meer gezien:-)) Succes morgen.Kus Marian

  3. Jeanette zegt:

    Die Superdoei-meiden hebben geloof ik wel forse space-uitwerking op jou gehad! Ben ik een dagje even niet in space heb je er meteen een hele ideologie op staan. Ik zal het allemaal eens rustig doornemen. Goedenavond😉

Geef een reactie

