Alweer zo’n walgelijke poll op Volkomen-Cut

Poll: Wat vind JIJ nu van Volkomen-Cut? bReEzaHRz kunnen beter niet pollen

Tussenstand:

Tussenstand : Om 17:55 27 maart hebben 4 bReEzah gebruikers gestemd en ToM De GrAaF, vrij logisch staat bovenaan als 1e keuze he😛

Ikzelf en een 5 anderen (die mij haten en doorgaans een niet toegangkelijke space er na houden..iemand die commentaar in eigen blog geeft..) hebben op verdwijnen hebben gestemd. Schaam je niet ik sta open voor opbouwende niet-anonieme kritiek🙂

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

6 reacties op Alweer zo’n walgelijke poll op Volkomen-Cut

  1. Marielle zegt:

    walgelijk inderdaad;-)gelukkig heb jij je space hoog in het vaandelgezien de keuzes die we krijgen😛

  2. anita zegt:

    Ik vind het gewoon volkomen cut hahahahahakissiehhhhhhhhhh aniet

  3. móni zegt:

    Tja…. noal voor de hand liggen. Volkomen-Cut Je doet je spacenaam eer aan! Ga zo door!Wat is er trouwens met die paashazen? Moeten we foto’s opsturen ofzo?MVG, MCz:)

  4. Leandra zegt:

    Cut?? das toch Engels voor knippen??? Volkomen geknipt… verknipt….. ja hoor, absoluut!!

  5. Unknown zegt:

    idd volkomen cut je site :-))))Ik mag er af en toe graag ff kijken:-)enne dank je wel voor je berichtjes op mijn space……helaas ken ik zelf de gevoelens uit het gedicht ook…. en het maakt mensen die niet weten hoe het is zoveel duidelijk….oh enne ik heb de edit nog niet gevonden hoor, was gewoon stukje gekopieerd uit de mail en geplakt:-)Groetjessssssssssssss

  6. Niek zegt:

    Volkommen koet moet blijven.Besschop Dekker heeft wel goedgevonden dat we nu het snoepje krijgen, da’s waar, maar hij vindt het niet goed dat we de koet in de mond nemen, en ook niet de koet schrijven.Doet me denken aan de mediterrane schoonmaker in 1979: Grote mond grote koet.Ik heb het helaas niet kunnen nagaan.

Geef een reactie

