Lente-Kriebels en nog wel op maandag

VolkomenCut CaberetJa ja, even was ik vanmorgen ontwricht.. het is vandaag de 21e maart. Wat blijkt de lente begint doorgaans op 20 maart (slechts 2 maal deze eeuw op 21 maart). Helaas heb ik dit ‘evenement’ gisteren om 13:33 niet emotioneel meegemaakt. Maar als ik nu zo naar buiten kijk is het weer volmaakt.

Als het weer zo blijft zal helaas mijn spacegevoel verdwijnen (denk ik).

Vanavond zal ik Plien & Bianca op hun verzoek bezoeken

Ze zeiden nog ‘Er gebeurt hier nooit niet iets’.

Drs.P. op een blauwe tussendemiddag maandag.

Volkomen-buikUh speciaal deze foto voor Jan Bobbels die erg moet afzien in Bosnië. Ik heb m’n eigen kop er maar even uitgeknipt, anders gaat de aandacht niet naar de ‘bellydanceres’uit  Sorrie Jan de ongekuiste foto’s mogen niet van Bill

Volgens mij als ik het nu eens goed bekijk was de drank voor haar gratis…..

Uh vergeten jullie de paarhazen niet nog 2 dagen en ze worden gepubliceerd.

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

8 reacties op Lente-Kriebels en nog wel op maandag

  1. Dray. zegt:

    Ik heb gister bewust om 13.33 het eerste lente-biertje aan mijn lippen gezet en wel op een terras,om zeau te vieren dat mijn krokus eindelijk uit zijn stulp gekropen is.

  2. Marielle zegt:

    jouw krokus uit je stulp…hey een P…waarom mag die foto niet van Billheb je zo’n blotebillengezicht dan?😛

  3. Jeanette zegt:

    Inderdaad, die krokus uit die stulp, wat moeten we daar nou toch weer bij denken? Waar zit trouwens de linkerhand van de dame op de foto? :PBenieuwd wat je morgen over P&B te melden hebt, die vind ik altijd erg leuk :-))

  4. Marielle zegt:

    Hey meelevende Drs.Ik was dan ook niet zozeer onder de indruk van de fikkende BMW… meer omdat het er even naar uitzag dat ik mn huis op een andere manier moest gaan verlaten dan via de voordeur.. en gezien het pand maar één uitgang heeft… zag dat er niet zo rooskleurig uitEn ja hoor – dat 2de gesprek heb ik gemeld in YES! IIWel opletten he! :Pps: ‘een P’ moet natuurlijk zijn ‘en P'(detail)

  5. ann zegt:

    hoi hoi,inderdaad door het mooie lenteweer weet mijn pc niet wat hem overkomt hij wordt helemaal niet opgestart grinn..leuk he die dames.. ben idd ook erg benieuwd waar die linkerhand van die mevrouw zit op de pic..whahah cudoeiii

  6. Peggy zegt:

    En…..gingen P&B uit hun dak, of ben jij uit die van jou gegaan?Wie heeft er nu geen lentekriebels……ikke tenminste wel, maar ja ……. helaas …..ook duty calls for me.Enne….waar gaat die hand op de foto heen???Grtz Peggy

  7. Jeanette zegt:

    Mijn spacegevoel komt zo nu en dan nog even opborrelen, maar dan is het eigenlijk tijd om te gaan slapen. Heerlijk dit lenteweer! En ook ik ben errug nieuwsgierig naar waar de hand van de dame op de foto rust… ;-)Greetz Sweet Lil Miss JSi

  8. Bobbels zegt:

    Dit maakt alles weer goed, namens alle medewerkers van EUPM, station Tuzla heel hartelijk dank, met name de Spaanse collega’s zijn zeer enthousiast.

Geef een reactie

