Fiscaal

Cut-VolkomenFiscaal Alert: Zoals gebruikelijk komt het weer op het laatste moment aan. Ik heb de enevelope nog niet eens opengemaakt.  Om verdere complicaties te voorkomen zal ik vandaag eens starten met het invullen. Rekeninghoudend dat alles in hele Euro’s afgerond mag worden in mijn voordeel. ‘De schatten’.

Jahaa Drs.P. doet het lekker nog handmatig, waarom dan ? Kijk ik wil de arbeidsmarkt niet nog kleiner maken, dus laat ik een mannetje/vrouwtje van onze zeer gewaarde dienst mijn kunstwerk nakijken. Daarbij komt nog dat ik het leuk vind om ‘opmerkingen’ & ‘kanttekeningen’ op mijn aangiftebiljet te maken.

Nu nog even kijken of drankaccijns ‘aftrekbaar’ zijn .

Drs.P. trekt zich terug gewapend met balpen en rekenmachine…

PS: 20.000 interne hits vandaag voor de statistici.

Dit bericht werd geplaatst in Organisaties. Bookmark de permalink .

8 reacties op Fiscaal

  1. Peggy zegt:

    Ik denk dat dat mannetje of vrouwtje bij onze zeer gewaardeerde dienst heel blij is met jouw handmatig ingevulde formuliertje. Zo niet een verademing om weer eens te mogen nadenken en leuke kanttekeningetjes te mogen lezen ….. dat logge electronische medium dient het gemak van de mens maar maakt onze grijze massa’s ook wel een ’n beetje lui…BTW…..die drankaccijns …….is toch geen alternatieve therapie op dieper gelegen ……….??? …:-)Grtz Peggy

  2. ann zegt:

    Ik besteed het heel graag uit, ik wil me er echt geen kopzorgen over maken of alles wel goed gaat.. gedoe allemaal..succes met je balpen en rekenmachine.. grinssdoeii audrey

  3. Michael zegt:

    hoi leuk spacekijk ook mijn space :-)alleen ik weet NOG niet hoe alles werkt mischien is er hier iemand die mij kan helpen :-)mazzel michael

  4. Carla zegt:

    Wel bijzonder voor een comp freak, toch de belasting invullen met het handje hahaha. Het aangifteprogamma is super handig vooral de help functie hier kun je altijd nog wel iets ontdekken wat je als kosten af mag trekken!!!Ik wordt er wel enthousiast van als het bedrag van mijn teruggaaf weer iets omhoog gaat, en ik het IDEE heb dat ik de tandarts toch niet voor niks heb betaald hahahaha🙂. Blijft er weer meer geld voor Australie over. maar goed succes met je blauwe brief.Groetjes Carla

  5. Juf Kronkel zegt:

    Hee, deed jij niet ook vrijwilligerswerk? Volgens mij mag je dat ook aftrekken!!! Oh en giften en collectes…

  6. Marielle zegt:

    oeh getver… da’s waar ook…dat moet ik ook nog doennormaal deed ik dat altijd zelf,maar gezien ik in 2004 een huis heb gekocht…(en waar ik dus niet eens meer woon) :-(is het geloof ik allemaal wat ingewikkelder…gelukkig is mijn ‘hypotheekmannetje’ voor alles inzetbaar ;-)maar.. moet ik ‘m wel bellen natuurlijk…is ie bij jou gelukt?

  7. caroline zegt:

    ik ga vanaf volgende week aan de slag bij de belastingdienst dus kijk maar uit…

  8. Bobbels zegt:

    Mag ik straks ook nog doen als ik thuis kom, maar moet voor mij gezien mijn project Finance hier niet zo moeilijk zijn. Lekker een dagje vloeken en zoeken.

Geef een reactie

