Bij uitval even sjekken …

Volkomen-UptimeOmdat spaces het soms wel eens laat afweten heb ik een kleine webpagina gemaakt, waar je kunt zien of spaces daadwerkelijk uit ‘de lucht’ is. Uiteraard biedt dit geen enkele garantie, daar het een ‘alfaversieis  .Voorts is het niet handig om die site te raadplegen vanaf hier, want als spaces onbereikbaar is dan is Volkomen-Cut ook onbereikbaar. Daarom kun je die pagina beter bij je favo’s zetten. Kun je het nog volgen ….. mooi ... Dan is hier de link http://servers.de.vu

Ennuh als die link eruit ligt en mijn server ook dan weet je nog niks .

Als de 1 na laatste kolom op 80 staat is spaces in principe wel bereikbaar.

Deze (nog niet geheel goedwerkende) service wordt u geheel vrij aangeboden door VC

Bij de weg laat hier even weten of het wel bereikbaar is..

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

4 reacties op Bij uitval even sjekken …

  1. ann zegt:

    knap hoor spaces niet beschikbaar… jippie ik heb het alleen recht momenteel :-))hahaahah leuk!!!

  2. ann zegt:

    oepss ik had het woordje geen over het hoofd gezien.. foutje.. ach ja een geverfde blondine he :-))doeiiii

  3. móni zegt:

    handig die url.Mag ik ‘m linken op mijn space?MVG, MCz:)

  4. Jeanette zegt:

    Kan het zijn dat deze uitvalchecker nu zelf uitgevallen is?

Geef een reactie

