Je zult maar mevrouw Milka heten..

lait cuté completToch even naar binnen ‘gewaaid’. Heerlijk die Multinationals.

Madame Milka kan naar haar domeinnaam fluiten, ‘Kraftfoods’ ontdekt na (krasmode)ar(/krasmode) een eeuw dat zij milka.fr heeft geregistreerd voor haar fourniturenzaakje.

Et voila ze moet zelfs nog geld toebetalen, als ik webwereld mag geloven.

Hoezo: Egalité, Fraternité en pickwick thee

Met dank aan Empower een wel zeer onsmakelijke fout gecorrigeerd.

Update: zie in mijn nedstat vrij vaak

16 maart 15:56 Equant, Frankrijk

que la fouke est equant.fr ..?

 

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

8 reacties op Je zult maar mevrouw Milka heten..

  1. Marielle zegt:

    Volslagen idioot! Wat een kulZe heeft alle recht op die naam, Als Milka / Kraft-Foods dat domein wil claimen,mogen zíj flink dokken… Ik bedoel maar: als ze er naar jaren pas achterkomen…hoe belangrijk is dat domein dan voor hen…Opzouten met je merkrecht.(zo!)ps: het is ‘na een eeuw’😉

  2. Marielle zegt:

    Huh? even nav jouw reactie bij mij..waar doe ik dat dan? (die cijfers met letters)??(je bedoelt in de vorm van w8 enzo?)

  3. Cherish zegt:

    Heey hallo!Leuke space heb je, veel te bekijken en doen! Maar te mooi weer om te spacen?? dat kan toch niet, zelf met dit zonnetje zit ik er weer achter… misschien wel te erg!Kom ik ook op je wall of fame? ;)Ga zo door met je space, misschien zie ik je eens op de mijneBye bye Cherish

  4. Marielle zegt:

    Oh.. duh.. maar.. dan schrijf je het verkeerd (altijd weer verbeteren he)😉 want.. dat doe ik toch juist maar goed – of het nou wel of niet correct is: ik vind het zo een stuk overzichtelijker

  5. Cherish zegt:

    Hahah nee, ik heb geen wall-of-fame, was je zo verbaasd?

  6. Leandra zegt:

    Hmmz… Kraftfoods… van Kraft dus… is dat niet een van oorsprong Duits merk??? Dat een Franse rechter daar dan toch zo gevoelig voor is zeg… en idd, Kraft had dus mooi aan mevr. Milka mogen betalen, dit is niet iemand die om een multinational een poot uit te draaien een domein gekaapt heeft, dit is gewoon iemand wiens bedrijf al die naam had ver voor de bakker op de hoek (of de kledinghersteller) een eigen site had!!!Dus Kraftfoods had gewoon lekker op moeten letten, die zijn wel een multinational die zodra het internet een beetje begon de namen gingen vastleggen, dus als ze dat in Frankrijk met de naam Milka.fr niet gedaan hebben, dan is dat hun eigen schuld….. dit is belachelijk !!!

  7. Jeanette zegt:

    Dankjewel, je bent van harte welkom op die nieuwe sjetboks – heb geen idee wat je bedoelt, want kom net thuis en heb niet gespaced vandaag (nog steeds lekker weer trouwens, lijkt wel lente). Never mind.Dat van die mevrouw Milka is erg lullig, maar zal ik misschien een andere keer iets meer over zeggen. Verder goeie illustratie bij dit item, die is wel Bill-proof.

  8. caroline zegt:

    milka? ik kan het niet volgen

Geef een reactie

