ERROR ERROR ALERT

 

Van onze speciale verslaggever:

Volkomen-Cut

Iedereen over de toeren spaces lag er uit van ong. 20 tot 22:45 uur op 15 maart 2005…

Slaap zacht   Drs.P. heeft een met Bill en zodoende kunnen jullie weer. (ik vrees echter dat het het komende uur niet stabiel is….)

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

8 reacties op ERROR ERROR ALERT

  1. Marielle zegt:

    ja, die had ik net ook… als je díe tekst kopieert en op je log zet heb je gegarandeerd binnen 2 dagen die 20.000 bezoekers😉

  2. Jeanette zegt:

    Nou, maar deze error alert heeft wel gewerkt, want we hebben meteen weer beeld!

  3. Jeanette zegt:

    Dat was inderdaad erg slim van je. Ben je een anti-Bill file aan het aanleggen,voor als ze je er weer eens een keer af willen gooien?

  4. Jeanette zegt:

    Mooi zo, en bedankt voor de goede zorgen. Welterusten dan maar en niet van Bill dromen.

  5. Leandra zegt:

    Vanaf het moment dat je dat schreef nog een half uur instabiel….. ik was nog niet terug van mijn Net5 avond😛

  6. Irene zegt:

    haha..ik dacht dus gister…ga maar een keer op tijd naar bed…af entoe ook wel eens goed zo`n storing…Greetzzzz Irene.

  7. Niek zegt:

    Geen idee dat het zo simpel was, ik heb V…..l suf gezeurd, Knowledge Base doorgesnuffeld en stappen gezet in de richting van Microsoft. Ik dacht dat het aan mij lag.Het gaat er niet om of je goed in het nieuws komt, als ze maar over je publiceren. Maakt niet uit of het goed of slecht is. Een vriendje van Bill, groet, /niek1928/

  8. Juf Kronkel zegt:

    Ik was er ook niet, dus ik heb er weinig van gemerkt. Ik vind het wel irritant dat je niet altijd op de spaces kunt als je dat wilt

Geef een reactie

