Eigen Huis & Puin

Volkomen-CutNee vandaag echt geen stukje over het partijprogramma van ‘vriend’ Wilders, dat doen anderen al……

Zaterdag was ik bezig in mijn garage om even ‘snel’ een tussenwandje te zetten.

Gewapend met gipsplaten, kromme palen, lege accuboormachines, nijptangen zagen en schroevendraaiers ging ik de strijd aan.

Dit alles gesterkt door de prachtige tips die ik af en toe op t.v. zie bij Klussen met kopspijkers, Breekijzer van Krabbé  etcetera. Telkens verbaas ik me er weer over wat ik nou precies fout doe.

In deze programma’s zie ik toch echt dat er complete keukens, parketvloeren noem maar op in een tijdsbestek van 60 minuten worden gefabriceerd (ja waar nog 20 minuten aan ‘kommersjeele-werving’ tussendoor wordt gedaan !). In die tijd heb ik nog maar amper mijn eerste bakje  op .

Echt ik doe iets Volkomen-Fout !

Dit stukje werd mede mogelijk gemaakt door:

Titel: gejat van ‘B’

Kledingadvies: Zoom Pieters

Belichting: Vrijwillige Brandweer H’sum

Muziek & Geluid: Empse boys fanfare

Cino: Onzinnige producties

Drs.P.: Voor-, midden- en eindredaktie.

en uiteraard jullie tips & opmerkingen hieronder :-)

 

Dit bericht werd geplaatst in Hobbies. Bookmark de permalink .

20 reacties op Eigen Huis & Puin

  1. Unknown zegt:

    *buigt*

  2. Femke zegt:

    Let op en lear from the master:Blondeer je haar, onthaar je benen en trek een leuk rokje aan. Neem je gereedschap (nee niet dat ding, je hamer of een boormachine oid) kijk errug hulpeloos, en vraag aan de eerste de beste mannelijke voorbijganger of hij even kan helpen want jij bent blond en hij is zo sterk en stoer en mannelijk zucht. Kijk vervolgens in ademloze bewondering toe, spreek bemoedigende woordjes en breng hem regelmatig bakjes koffie en een biertje (met mate, de schroeven moeten er wel recht in) En last but not least, vergeet niet passend te bedanken. Kan niet garanderen of het ook werkt bij jou, je bent dan wel volkomen cut doch duidelijk man.

  3. ann zegt:

    haha leuke tip van fem…maareh is het nu ook gelukt??? :-))groetjesss

  4. Juf Kronkel zegt:

    Niet alleen een leuke tip, je hebt hier een aflevering geschreven die zo de tv op kan!

  5. Bobbels zegt:

    En dan moet je vooral ook nog doen alsof de kijker een IQ heeft zoals hier de buitentemperatuur, dus van een amoebe, dan is het kat in ’t spijkerbakje.

  6. Es zegt:

    Dr. u bent kussen met kijkers vergeten, misschien was daar wel iemand bij geweest die iets over garagemuurtjes weet.leuk uw stuk eigen huis en puin, vooral de aftitelinggroetzzzzzzzzzzzzGertrud

  7. Unknown zegt:

    Dank voor je berichtje.Het gaat gelukkig wel weer beter.Heb al meerdere sjekkies op, maar het boek ligt klaar voor vanavond!Ciao!Gefeliciteerd met je belachelijk hoge aantal hits!!Helemaal top!

  8. Marian zegt:

    Leuk geschreven Ronald (en vooral de aftiteling:-) ,ja voor de kijkers lijkt zo’n klusje altijd ontzettend simpel,althans zo laten ze het voorkomen.Maarre staat dat tussenwandje er nu wel ondertussen????Marian xxx

  9. Marian zegt:

    P.s waar kan ik die statistieken vinden Ronald welke Spaces er veel bezocht worden,want heb er laatst wel een gezien!!Marian

  10. Unknown zegt:

    Ja, een waterhoofdfilter😛.xxx.

  11. Leandra zegt:

    Hmmz Eigen huis in puin dus… heb je zeker ook helemaal zelf gedaan hè?!Dat is toch wel een basisbeginsel als je het snel en goed gedaan wilt hebben hoor: zorgen dat een ander het doet!!

  12. Unknown zegt:

    Nou, die foto is in de winter genomen, zie je…×xxx×

  13. Leandra zegt:

    Whahahaha wel een grappige vraag….. in een blogje over een bepaald schilderij….. Het zou zomaar kunnen dat mensen die hier niet gelezen hebben denken dat jouw vraag een reactie op het schilderij is… en dan komt het verhaal denk ik niet meer door de M$ censuur… Het antwoord iig zeker niet.Maar nee…….. ik "doe-het-zelf" nooit…. ik laat het altijd doen.

  14. Jeanette zegt:

    Woehahaha, GEWELDIG!!! Niet dat het niet lukte, maar je manier van schrijven…😉 Ik ben zelf helaas niet zo handig, dus ik kan je niet helpen met dat muurtje neerzetten. Maar als ie gesloopt moet worden…dat kan ik zelfs als het niet de bedoeling is!!!

  15. Marian zegt:

    Goedemorgen Ronald,dank je voor je felicitati, ja Fabienne is vandaag weer jarig,en dan komt er nog een groot gedeelte van de familie:-)) maar ja dan ben ik er weer voor een jaar vanaf!!Goed dat die crack werkte Ronald,is ook veel gemakkelijker PSP in NL-versie,maar ik had het echt graag gedaan voor je,maar dat weet je wel.Ga je nu op gesprek bij een nieuwe firma,ik dacht dat je gewoon weer bij je oude werkgever zou beginnen voor halve dagen??Voor de rest slechter…..ja dat vermoedde ik al wel,je hud me wel op de hoogte he Ronald,in ieder geval veel sterket en succes ,liefs en kus Marian

  16. Leandra zegt:

    Volgens mij is het "context" trouwens… Beetje afgeleid??

  17. Leandra zegt:

    Btw: volgens mij staat je blog een uur voor…

  18. Leandra zegt:

    Laat maar… is al veranderd…. heb ik weer :-S

  19. Leandra zegt:

    Mijn ®egistered was idd ff ziekjes….. maar dat kwam omdat ik de pagina niet vernieuwd had en gelijk alweer commentaar gaf (moet gewoon wat minder commentaar geven dus ;-)…)

  20. Niek zegt:

    Volkomen helder hoor! Goed héé.Mijn buik blijft schudden van het lachen om het verhaal en de reacties.Kmoet maar eens vaker langskomen hier.Keep on spacing, groet – /niek1928/

Geef een reactie

