SpaceStatistics

Vandaag de doorbraak van interne statistieken op 18.000 ?

Allicht niet ik kan amper zelf bij mijn space komen traag als een

allicht 70 % van mezelf .

Statitics ?

Dankzij een oplettende passante (of was de wijn van gisteravond toch zo zwaar..) Statistics

Kan natuurlijk ook gewoon een ordinaire Freudiaanse verschijving zijn….

21:19 : 18.000e hit

Wie het was = onbekend , mijn fotoboek werd geraadpleegd.

 

Image hosted by Photobucket.com

Wil de dame die de foto x1.jpg  op mijn server heeft gezet, als zij dat zelf is tenminste, zich even bij mij melden .

 

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

13 reacties op SpaceStatistics

  1. Femke zegt:

    Zoooo, dan heb ik nog even te gaan…Zag je berichtje op mijn space, als je ook mijn andere log wil linken, graag! (http://femme.web-log.nl/)Ik heb je ook gelinkt, neem aan dat je daar geen bezwaar tegen hebt, levert je misschien weer wat hits op hihiFem

  2. Unknown zegt:

    MeF?Enne, je bent een s-je vergeten schat…’xxx‘

  3. Dray. zegt:

    18.000?? Sjesus…beter,hoor….ik sta pas sinds dec. 2004 op 7.000…….en wat je zegt;helaas telt-ie eauk je eigen "hits" mee,dus het blijft in het ongewisse…..

  4. Wally zegt:

    heeey drs Pkerel goeie space, nice space.http://spaces.msn.com/members/peugotwrc/voor myn space.keep up the good workhanddddddddciao

  5. Dray. zegt:

    Whaat! Is Claudia "liebies"? (lees: lesbisch?),weet je ’t zeker?Wist ik niet,maar dat maakt voor mij niet uit,daar ze toch onbereikbaar is….zelfs lekker!

  6. Unknown zegt:

    Passante?

  7. Unknown zegt:

    Nee, ik wilde doortrekken :P©xxx©

  8. Unknown zegt:

    Haha, doortrekken en slapen?Ok, dan doe ik wel allebei :P€xxx¼

  9. Wally zegt:

    dan heb je toch niet goed gekykenin myn foto albums staat ook peugeoten kyk in myn archieven dan vind je meer info over de peugeot world rally cars. handddddddddthks vooor je reacties btwciao

  10. ann zegt:

    wow gefeliciteerd or… duurt bij mij nog wel een jaar denk ik lol…groetjessssssss

  11. ann zegt:

    na das 21 keer per week.. das 1092 keer per jaar nog lang geen 18000 hoor lol….. hmm moet nog 16 mensen vinden die dat gaan doen dan lukt het me grinn….whhahahaha trusteeeeee

  12. Unknown zegt:

    Uitgetrokken :P|xxx|

  13. Christopher zegt:

    Hey,Ik heb zitten genieten. =)Toedeloe Chris

Geef een reactie

