Rijmen en Dichten

Als ik zo eens rondkijk op internet en met name weblogs , wordt er wat ‘afgedicht’ Volkomen-Cut . Terrabytes vol. De wereld is blijkbaar vergeven van Vondels en Deelders en vele volgelingen. Dichten zit mij niet in het bloed, slechts met Sinterklaas rijm ik redelijk goed.  Edoch vanwaar al deze inspiratie ? Welnu het gelul van Drs.P. brengt ook geen licht in deze situatie..

 

                   ~~~~~

 

No offense naar alle dichters/dichteressen ik zeg maar zo ‘alles went behalve een vent’

Wie was dat ook alweer….

Drs.P. gaat inspiratie opdoen met een goed glas wijn.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Boeken. Bookmark de permalink .

7 reacties op Rijmen en Dichten

  1. Unknown zegt:

    Yvonne Kronenburg, oid.Ken je: het leven is kut?~xxx~

  2. Unknown zegt:

    JAAAAAAAAAAAAAA…Ook een roseetje?¤xxx¥

  3. Unknown zegt:

    Proost…issie al leeg?.xxx.

  4. Juf Kronkel zegt:

    en ik maar denken dat drs. P een échte (lightverse) dichter was…No offense maar ik ben niet in de wieg gelegd voor déze Candle ‘lightverse’

  5. Femke zegt:

    Heel herkenbaar, heel hoog candlelight gehalte zo hier en daar… not my cup of tea, maar hé, genoeg gelijkgezinden hier die het wel leuk vinden waarschijnlijk.Opvallend veel breezerjeugd ook, ik twijfel toch een beetje aan de kwaliteit van het Nederlandse basisonderwijs, gezien de literaire hoogstandjes die ik af en toe voorbij zie komen (woordenboek zou wel handig zijn).Erg leuke site trouwens! Check de mijne (http://spaces.msn.com/members/fem29/ en http://femme.web-log.nl/) ook eens en als het je goedkeuring kan wegdragen mag je mij uiteraard linken😉

  6. Jeanette zegt:

    Niet alleen met Sinterklaas valt er te dichten, Pasen is ook een geschikte gelegenheid – in ieder geval als het om eieren, kippen etc. gaat, zie bijgaande url.Ik neem ook nog een glas wijn.

  7. Muziekstad zegt:

    En van wie was ook alweer:"Ik neuk nog liever een sero-positieve dwerg dan Yvonne Kronenberg"???:P

Geef een reactie

