Donderdag Quotedag op VolkomenCut

Als is donderdag nog zo snel– 

 vrijdag achterhaalt haar wel.

Oeps helemaal erbij ingeschoten Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in Spreuken enzo. Bookmark de permalink .

4 reacties op Donderdag Quotedag op VolkomenCut

  1. Jeep zegt:

    Paardenmerk is Dartmoor.En als ik je verder nog kan helpen??? 🙂

  2. Unknown zegt:

    Kan het zijn dat sommige plaatjes op mijn space niet zichtbaar zijn?Wil je even voor me checken?Ik kan wel alles zien, maar het staat waarschijnlijk nog allemaal in mijn cache.BvDIk heb je nu ook in de lijst "Trouwe lezers" geplaatst.Vanuit hier ook even de groeten aan het inmiddels "vaste kliekje"; Kronkel, Tijgetje, Empower en DutchDelight!!Jammer dat Sandra en Tamara zich niet bij ons willen voegen….haha

  3. Marian zegt:

    Hoi Ronald,leuk gezegde!!Ik wil je nu alvast een fijn weekend toewensen,want uit school heb ik het verjaardagfeestje van mijn dochter,die wordt dindsag a.s. alweer 10 jaar,en morgen is mijn moeder jarig,en haar tweelingzus,ja het houdt niet op hier!!By the way,ik had gisteren hier nog wat geschreven,als je interesse hebt moet je me gewoon maar even mailen Ronald,het is echt een kleine moeite voor me,en jij hebt PSP in het Nederlands.Ik hoor je nog,Kusjes Marian

  4. ilona zegt:

    vrijdag weer bijna voorbij ghghghgeeen fijn weekendgroetjes ilona

Geef een reactie

