Singalong met Michael Jackson

Karaoëken is zó 1999 maar goed deze is vrij actueel.

LET OP FLASH ALERT.

En nu eens even kijken of ik de tekst netjes langs het plaatje kan laten lopen. Let even niet op deze tekst. Want het gaat per slot van rekening om het karaoke nummer van het grote medische wonder. Enfin gesponsord door de cosmeplastichechirurgie  Jemig wat kan ik zwammen zeg.

Mary Poppins toch? 

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

8 reacties op Singalong met Michael Jackson

  1. Marielle zegt:

    Haha, goed zeg!(en die foto’s – in mn foto-album op mn space uiteraard)😛 (onlogisch he)😉

  2. Marielle zegt:

    zo zo: niet-echte schoonzus: benieuwd hoe dát zit ;-)(en uiteraard wil ik foto’s zien!)

  3. Marielle zegt:

    oh ja: doe loodgieters .. die hadden mij dus nog nooit eerder gezien he – en ik hen ook niet.. dus het moet echt mijn gezichtsuitdrukking geweest zijn🙂

  4. Marielle zegt:

    doe=die (mocht je denken dat ik een oneerbaar voorstel deed)

  5. ann zegt:

    ahaha ik kon hem idd al.. vooral het wijsje van de sound of music doet het um grinn…ben benieuwd hoe het met hem aflooptgroetjess audreyo ja dat gezam is alleen maar leuk.. grinn vooral doorgaan :-))

  6. Angélique zegt:

    WHaaaaaaaaaaahaaaaaaaErrug grappig!!!! 😉

  7. Marian zegt:

    Ha Fonald,je deze is goed,ik onving er laatst ook een via de mail,waarbij je verschillende neuzen op kon plakken:-)en hoe bevalt het nieuwe tekenprogramma?Ik houd het maar bij PSP want het gaat me steeds beter af,ik heb net weer een "creatie" af!!!Kus Marian

  8. Marian zegt:

    Ronald dus:-))) Foutje…………….xxxxxxxxxxx

Geef een reactie

