Eerste paashazen reeds gesignaleerd !!

Van onze speciale verslaggever:

Nabij het plaatje Gietgnokgnuiveradeel zijn de eerste paashazen reeds opgedoken. Het is niet geheel duidelijk waar zij zich momenteel ophouden.

Navraag bij M. Dekkers (bioloog annex schrijver) leverde het volgende op: ‘Dit zijn de voorhaaspaasparen, deze zorgen ervoor dat er voldoende paashazen aanwezig zijn met pasen, ze worden in de volksmond ook wel paarhazen genoemd’, aldus Midas.

Mocht je onverhoopt een paarhaas zien zend je dan de foto hier in.

Game Over .

(ze stromen binnen de paashaashaarvoorjaarsfoto’s uiteraard worden ze in een later stadium gepubliceerd als het door de beugel kan hé Microsoft)

Dit bericht werd geplaatst in Entertainment. Bookmark de permalink .

10 reacties op Eerste paashazen reeds gesignaleerd !!

  1. Marielle zegt:

    ey paarhaas ;-)bedankt voor het succes wensen!🙂

  2. Dray. zegt:

    "voorhaaspaasparen" …..geweldig!Bij de weg;paashaasschaamhaarverzamelaar=trouwens een woord met 11 "aas",maar dat terzijde….Alvast happy easter…….(ben niet graag te laat….)

  3. ann zegt:

    ahhahaha geweldig!!!

  4. Unknown zegt:

    heey drs.P…..Bij mij thuis zitten 365 dagen paashazen hoor…..die gaan hier nooit weg:))) wel gezellig!!enne…jouw rekeningnr hoef ik niet…jij kunt beter de mijne hebben, is makkelijker bij het storten😉 als je mn verlanglijstje gezien hebt dan weet je ongeveer wel hoeveel erop moet he?!greetzz suga….

  5. Jeanette zegt:

    Ik had dat plaatje al eens gezien, maar dan met een iets andere tekst..

  6. Jeanette zegt:

    Aha, zie nu ook de laatste opmerking. Ik dacht al wel dat er bij dit gevoelige onderwerp enige censuur toegepast zou worden, Bill moet er natuurlijk ook om kunnen lachen.

  7. Juf Kronkel zegt:

    Ik heb de kerstman nog niet eens op…

  8. Jeanette zegt:

    Guilty… ik zal eens kijken of ik nog iets anders tegenkom.

  9. Juf Kronkel zegt:

    Hee, wat stoer, je hebt echte klassiekers op je boekenlijst staan! Ik heb wel een voorkeur voor de oudere letterkunde!

  10. Jeanette zegt:

    Ja, je weet maar nooit waar-ie aanstoot aan neemt. Ik had ook nog een bouwtekening naar je gestuurd, maar bij nader inzien vind ik sommige paarhaasonderdelen wel een beetje merkwaardig.

Geef een reactie

