Terrorisme

Met grote verbazing hoorde ik het bericht van een tankwagen (zo’n ding waarmee ze brandstof vervoeren) , in een vrij dichtbevolkt gebied nabij Amsterdam met stenen bekogeld was.

Volgens de pliesie zou het tot een enorme ramp hebben geleid wanneer de chauffeur getroffen zou zijn en het vehikel dan onbestuurbaar zou zijn.

Zo langzamerhand vraag ik me af of al die stommiteiten die onze regering wil treffen om terrorisme te voorkomen van enigerlei nut zijn..

Met name als drie pubers met het geringste gemak al een enorme ramp zouden kunnen veroorzaken. Lees hier het bericht...

Rare destructieve mensen zijn er toch

(het OM zal het wel afdoen als kattekwaad, ligt natuurlijk wel aan de etnische afkomst …..)

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

6 reacties op Terrorisme

  1. Juf Kronkel zegt:

    Ik hoorde het ook al. Zou daar nu helemaal niks aan te doen zijn?

  2. Juf Kronkel zegt:

    Net hoorde ik dat docenten maar moesten proberen om leerlingen bij te brengen dat zoiets niet hoort. Ja hoor, weer een taak extra voor docenten…Ik heb alle aandacht voor mijn kinderen en tijdens mijn lessen is er altijd ruimte voor iets anders, maar sorry hoor, dit is een stukke opvoeding en ik blijf vinden dat dat in de eerste plaats door de ouders hoort te gebeuren!

  3. Juf Kronkel zegt:

    Dat is bij ons op school inderdaad een groot probleem. Ik heb wel eens meegemaakt, dat ouders elkaar op het schoolplein voor vanalles uitmaakten. Niet echt een goed voorbeeld voor het kind.

  4. Robert zegt:

    het wordt ook maar steeds gekker eerst het stenen gooien naar auto’s van een viaduct nu dit weer waar gaan we heen.denken die gasten nu echt niet na voor ze wat gaan doen het lijkt er wel op.ben voor een harde aanpak,maar dat hoort al te beginnen bij de opvoeding.want er moet nu echt iets gebeuren hier tegen volgende keer zijn misschien jij of ik wel het haasje van zo iets.

  5. Jeanette zegt:

    Ik vind sowieso dat de regering met dingen bezig is, waarvan ik denk: WTF, hebben ze nou nix anders te doen?!? Maar ja, dan kunnen ze weer laten zien dat ze er nog zijn en wel degelijk aan het werk zijn. Ik snap ook nix van mijn counter…de ene keer telt ie wel en de andere keer niet. Nah ja, hij telt en ik heb geen zin om weer met een andere teller op nul te beginnen. Staat zo zielig…hehehe

  6. Jeanette zegt:

    En jaja, kep je al rokend gespot!!! Wou ik toch ff zeggen…;-)

Geef een reactie

