Drs.P. is mischien online

De realtime webcam van VolkomenCut

Mischien heb je het ONGELUK mij hier te treffen .

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

9 reacties op Drs.P. is mischien online

  1. Juf Kronkel zegt:

    Leuk!

  2. caroline zegt:

    haha verrek hij is er echt!

  3. caroline zegt:

    ennuh… heb ik nou wel of niet een spacers-block volgens jou, ik kan het niet meer volgen??

  4. Leandra zegt:

    Humor!!! Merlijn maakt het helemaal af😉

  5. Carla zegt:

    Hey Hallo bij mij GEBEURT altijd wat hoor….. hahahahahad ff dipje vanwege de griep maar goed mijn log is weer geupdate met mijn gedram ;)Hastalapasta

  6. Jeanette zegt:

    Leuk idee zeg, om je cam op het net te zetten….en erg dapper! Ik heb ook een cam, maar is niet aangesloten uit angst dat iemand me onverwachts via msn uitnodigt hahahaha…En wat mijn counter betreft: Hij doet het wel, maar hij hoeft alleen niet zoveel bezoekers te tellen als bij jou :(Greetz Sweet Lil Miss JSi

  7. Marielle zegt:

    cool!!!(hey en Merlijn spreekt slecht NL…1ste zin: gebeurd met een d en het woordje ‘er’ mist (ík mag dit he?!) ;-)(gelukkig heeft ie van toveren meer verstand)

  8. Unknown zegt:

    Nou, je weet wel weer kijkers te trekken; ook ik was zo gek om al om 7 uur te gaan zitten kijken : SLeuk, die stoel :P°xxx°

  9. Jolene zegt:

    Ik ben benieuwd of je nog zoiets komt met een priveechatruimte🙂

Geef een reactie

