Poll van de week

Poll: Heb jij ook zo de pest aan de melding, ‘Deze space bestaat niet, of de toegang daartoe is beperkt.’.

Tussenstand:

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

8 reacties op Poll van de week

  1. Claudia zegt:

    Ik vind dat inderdaad echt superirritant, maar ik kwam gisteren iets tegen wat ik NOG irritanter vind: Iemand had een link naar mijn weblog gemaakt, wil ik gaan kijken wie en met welke reden, blijkt die space niet openbaar te zijn. Zo asociaal, wel ideeën opdoen bij een ander, maar een ander niet mee durven laten gluren!

  2. Marielle zegt:

    ai.. allebei irritant!en eh drsP: je hebt niet op het plaatje geklikt he (op mijn blog).. gezien je antwoord😉

  3. Marielle zegt:

    Oh, en links bij freeware staat: Nederandse…de l vergeten😉

  4. Marielle zegt:

    Ja poeh, dát is idd pas heet ja :-)Maar eh – don’t call me (C)oen(en)! Freeware staat ook wel goed, Nederlands niet.. de l mist (lezen Ptje!)En ok.. dacht dat je het filmpje niet gezien haden dat jij dacht dat ik (pff) het alleen over de ‘banner’ hadNou ja – voordat dit te ingewikkeld wordt (te laat?) – vergeet ’t😀

  5. Marian zegt:

    Nogal ja,maar nog meer aan dat pop-up venster dat ik er telkens gratis(!!) bij krijg,ik snap niet dat dat bij jou niet het geval is Ronald………..mijn Space is trouwens al heel vaak gelinkt nu naar naar diverse websites,toch wel handig als je de statisteiken af en toe even na loopt!Ik zag trouwens dat het nu wel gelukt was om je birthday in te vullen,was dus een stommiteit van mezelf…..Mooie foto’s heb je gemaakt overigens.Liefs en kus Marian

  6. Leandra zegt:

    Thnx voor t compliment ;-)En die Edit-Space is geweldig…. ook thnx!!

  7. Unknown zegt:

    heey….ja dat probleem van hierboven heb ik ook!!Ze komen op je space gluren en we kunnen niets terug zien. Dus ik stem JAAAAA…..greeetzzz…..

  8. Unknown zegt:

    Zwaar irritant!Op de space van de geliefde mopperkont Pake stond het mooi beschreven.Moet je maar eens kijken.http://spaces.msn.com/members/pakeswereld/

Geef een reactie

