Het weer in de herhaling.

Koud hè !?!

(hier ligt amper sneeuw om 14:40 volgens mij belazert de media me)

Even bijhouden of er veel sneeuw valt op de 2e maart

 

Bron KNMI (als je deze pagina ververst na 5 minuten ong. is het bij gewerkt ;-))

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

Een reactie op Het weer in de herhaling.

  1. Marielle zegt:

    Nou moe, hoe doe je dat toch? Ik dacht: ik zet op mijn space de Scheveningse cam… mooi dat dat niet lukt… terwijl dat plaatje om de minuut ‘ververst’… krijg ik een kruisje na het eerste beeld😦

Geef een reactie

