Noem me zwak ….

Bits of Freedom

[EFC Blue Ribbon - Free Speech Online] Ik heb het 1 en ander aanpast, de bewuste pagina’s waar het om

ging heb ik uiteraard een schermafdruk van gemaakt. Niet dat het zo schokkend is, maar ik zal ze wel ergens anders publiceren..

A NOTE TO MICROSOFT,

it’s impossible to change my url on spaces.msn.com

I think you should have the knowledge for this issues, and if you have some time please inform me what your impression from adult-content is ?

BTW, You can hire me, for a ‘moderator-job’ on spaces.msn.com

I only ask a fee of  $ 350,000.– a year.

Sincerly Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

5 reacties op Noem me zwak ….

  1. Angélique zegt:

    Ik zou toch een hoger salaris vragen hoor….wil je echt geloofwaardig overkomen bij Meneer Bill G !!! ;-)))

  2. Marian zegt:

    Hoi Ronald,Die foto’s zijn afgelopen zondag gemaakt,hier scheen ook af en toe de zon (al het goede komt van het zuiden zeggen ze toch???) En dat groen zullen wel groenblijvers geweest zijn,ik heb trouwen sook een heel goed toestel de Canon EOS D300.Heb jij dat u ook als je je Space opent er ook een reclamepagina opent?????Liefs en Kusjesss Marian

  3. Charlene zegt:

    Sollicitate???? Joel bie lakkie toe ket du djob……lol;-)

  4. Marian zegt:

    Daar ben ik weer Ronald,dank je nog voor de felicitatie,het is raak bij ons in maart (met de verjaardagen dan!!) en de rest natuurlijk de keuken en dan nog een verbouwing er achter op,maar goed,dat zijn alleen maar vooruitgangen.Probeer nog eens je verjaardag toe te voegen als je tijd hebt,ik had een verkeerde instelling,Marian in de bocht hoor:-)) maar het was zo’n uitzoekerij,in ieder geval nu werkt hij………..Kus Marian

  5. Marielle zegt:

    Je bént er weer!Had al een laatste eerbewijs geplaatst op mijn spaceMaar kennelijk was je gewoon even "offline"(Kreeg iig een half uur de melding dat jouw space niet beschikbaar was of niet bestond – terwijl ik wel op alle andere spaces kwam)Nou – gelukkig maar😉

Geef een reactie

