Nagekomen bericht….

Gezien het beleid van …

en bericht op http://groups.msn.com/spacesmsn/

overweeg ik om naar een ander weblog over te stappen.

 

Dit bericht werd geplaatst in Organisaties. Bookmark de permalink .

2 reacties op Nagekomen bericht….

  1. Marian zegt:

    Hoi Ronald,ik heb net even gekeken op bovengenoemde site maar over welk bericht heb je het nu,want dat kan ik daar zo 1,2,3 niet terug vinden……dus je overweegt echt om met de Space te stoppen? En je hebt een nieuwe auto zag ik,ha toch eindelijk…….!Zoals jij trouw Fiat rijd, rijd ik altijd trouw Toyata:-))En verder,zijn er nog veranderingen??Liefs en kus Marian

  2. Marielle zegt:

    Hey Drs.P, kom op.. je fiat is nog net niet aanstootgevend hoor :PNee maar even serieus – doe niet zo raar…sneu voor al die mensen wiens space is verwijderd, maar daardoor hoef JIJ toch nog niet weg?!

Geef een reactie

