He he eindelijk

Lang gewacht …..

Maar uiteindelijk toch geleverd , een zwarte hoewel nu bijna wit.

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

2 reacties op He he eindelijk

  1. Marielle zegt:

    Ben je sarcastisch of …?😛 (ik vrees het ergste)Maar ach hey – wat loop ik nu te gallen – ik heb enkel en alleen een fiets (lees: barrel)En eh… je commentaar op mijn space?Snap er geen hol van – leg uit :-)Ben uiteraard reuzebenieuwd welk artikel jij dacht en welk commentaar je voor je gehouden hebt

  2. Marielle zegt:

    aha, ik heb ‘m (zoals ik ook meldde op mn eigen space)béétje traag ;-)(mijn fiets is toch mooier btw)😛

Geef een reactie

