Leidinggevenden, Managers en ander gepeupel

Ik ben werknemer en werkgever.

 

Stel je eens voor dat ik geen werknemer zou zijn, dan is Leiden in last. Mijn bedrijf en waarschijnlijk ook het jouwe (als je werk hebt, anders een uitkeringsinstantie of iets dergelijks) zou bijna geen personeel in dienst hebben dat ‘managed’ of leiding geeft.

Ook hebben deze leidinggevenden weer adviseurs in dienst die door een manager worden aangestuurd, die dit delegeert aan de leidinggevenden. Talloze leidinggevenden krijgen natuurlijk een managementcursus.

Deze opleidingsinstanties hebben natuurlijk een managers in dienst om de boel draaiende te houden, die de leidinggevenden van de docenten aansturen, die leidingevenden de dure cursus te laten volgen.

Heerlijk wat een land allemaal managers en leidinggevenden, dankzij mij en jou hebben ze werk. 

Kortom wie zorgt er voor de meeste arbeidsplaaten….inderdaad de werknemer die gewoon zijn/haar werk wil doen.

Lijdinggevenden komt u maar …

 

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

3 reacties op Leidinggevenden, Managers en ander gepeupel

  1. Marielle zegt:

    jouw profiel is ook verdwenen…

  2. Marielle zegt:

    nu weer wel😉

  3. Marielle zegt:

    Hey, je hebt gewoon dit bericht compleet veranderdNu slaan mijn eerdere reacties nergens meer opOK – dit deden ze sowieso al niet ;-)Maar jouw vorige tekst ook niet :PGoed.. Ik ga mezelf maar eens naar bed ‘managen’

Geef een reactie

