GELUKSLOLLIE

GELUKSLOLLIE

Oeps ja oke hij blijft binnen spaces, ik gun hem veel mensen maar las toevallig een logje waar

de persoon er ook wel mee gediend is (sorry ik lees niet alle weblogs🙂

Guido Weijers heeft het in zijn voorstelling "Oxymoron" over een gelukslollie. De bedoeling van die lollie is dat hij doorgegeven wordt aan een speciaal iemand, op een speciaal moment. Nou hier op spaces vindt je zoveel speciale mensen, en iedere dag heeft wel een speciaal moment…

 

 Dus… zou ik die lollie graag door willen geven aan…. Missji

(klik maar eens op lollie of op Missji)

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

4 reacties op GELUKSLOLLIE

  1. Unknown zegt:

    GATVER….Heeft iedereen daaraan gelikt?

  2. Jeanette zegt:

    Naaah, ik vind dit heel erg lief!!! Ik heb er geen woorden voor…speechless!!! Dankbaar neem ik er een likje van en geef ik hem door aan iemand, waarvan ik denk dat die het ook kan waarderen. Thanx!!!!Liefs Sweet Lil Miss JSiXXX

  3. Carin zegt:

    Superrrrrrrrr…… dat plaatje van die Basset met de lollie… hihi, is hij de space bode?Liefs Karin

  4. Inge zegt:

    Heeeey drs. Ik wil je bedanken namens mijn hele familie dat ik van jou en MissJsi ( mijn PM) een likkie mocht hebben van jouw lollie. Lekker ik heb genoten en hem doorgegeven. Nu maar hopen dat hij ooit weer bij je terugkomt… en dat er nog een beetje smaak op zit, van al dat gekwijl. Groetjesssss, Inge

Geef een reactie

