First Post :P

Zondag

nou zon ….

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

6 reacties op First Post :P

  1. Katja zegt:

    wooooooooooooooow wat een lap tekst:-) en dat voor de zondagmorgen hahahahahahahagreotjessssssssssss kaaaaaaaaaaaaaaaaatje

  2. Inge zegt:

    Hier schijnt ie soms hoor!!!!!! Inge

  3. frank zegt:

    hoi hoi Drs P,wist niet dat jij zonder woorden kon zitten??? …whahahamaar stiekum toch?!? of had je miss last van een ochtend humeur??(lees hoofdpijn??)whahahahaha…nou sterkte maar daar mee dan….heb jij echt zoveel probl met je verbinding??? laat ik het afkloppen ….(onbewerkt hout moet dat zijn toch??) maar hier gelukkig géén probl….suc 6 ermee en ik "spreek"je…gr. Frank

  4. frank zegt:

    hoi Drs.P,ja dat probleem ken ik dat je tijd te kort komt:(…en over die prijzen? zij maken ook extra kosten , denk aan: hogere personeelkosten, energie prijzen,opslag kosten, HACCP gratificaties, benzine prijzen etc etc….dus voor een deel komt het toch voornamelijk weer! bij de regering terecht:( … maar géén zorgen…ik blijf rekenen en rekenen voor zo laag mogelijke (maar wel economisch verantwoorde) verkoop prijzen!! greetzz,Frank

  5. Robert zegt:

    nou die zon was er een tijd hiermaar vandaag is het weer helemaal niets hier.by the way aardig veel info zeg op die space van je denk dat ik je maar ffies toevoeg aan mijn lijst anders zit ik hier morgen nog op die site van je :-))de groetsel Robert

Geef een reactie

