Privacy slecht gesteld

WAARSCHUWING

Op verschillende spaces, en gastenboeken kom ik

vaak emailgegevens tegen…

Sterker nog , complete adresgegevens !!!!

Telefoongegevens ben ik nog niet tegengekomen…

maar die zullen sommigen ook wel eens ergens neerzetten.

Ik zou zeggen wil je niet nog meer spam krijgen verspreid die gegevens dan ook niet zomaar op internet.

Mensen let op je zaak

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

2 reacties op Privacy slecht gesteld

  1. caroline zegt:

    papa P. waarschuwt zijn kroost! Je hebt wel gelijk hoor! Zeg ik wacht nog steeds op het volgende (reken)raadsel😉

  2. Marian zegt:

    J aik kom dat ook vaak tegen ronald,laatst was er iemand die schreef zijn volledige adres in mijn Gastenboek:-),erg oplettend dus………..en voor de poll hierboven ik Inetenret meer dan 30 uur per week!!Ben je nog thuis Ronald??Kus Marian

Geef een reactie

