Nog maar een keer Dienstmededeling

Reacties van anonieme herkomst worden…

(Ten alle tijde verwijderd!!!) moet zijn ‘Te allen tijde’  met dank aan Empower

TEVENS WORDEN LINKS NIET (BUITEN HET NORMALE LINKVAK) NIET TOEGESTAAN (spam!!!). Deze reacties worden dan ook verwijderd!, dank u Microsoft.

Correspondentie hierover met de redaktie is

te allen tijde uitgesloten

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

11 reacties op Nog maar een keer Dienstmededeling

  1. Unknown zegt:

    he hallo nog hartstikke bedankt voor je reactie echt tegekgroetjes leonie

  2. Marielle zegt:

    Hey joh – met zulke koeieletters moet je het wel goed schrijven he :Pte allen tijde… ;-)Weet je wat, ik zet mn naam erbij…Groetjes, Marielle

  3. Marielle zegt:

    Hey P…met die leuke tool van je he (editspace)kun je plaatjes niet clickable maken, klopt dat?En ik mn basiskennis HTML maar in mn spaceje kloppen…;-)

  4. W. zegt:

    Ben ook blij met m`n muziekje!

  5. jaantje zegt:

    leuk dat ik erbij hoor

  6. adrie zegt:

    fijne weekkort genoeg?whaahaaaagroetjes kobie

  7. Unknown zegt:

    hier volgt een politie berichtbinnenkort wordt er via de spacepolitie DNA afgenomenbij alle spacers…wilt u de vuile wattenstaafjes bewarende spacepolitie

  8. mirakels zegt:

    hallo hier een berichtje van mijn ik ben al enige dagen bezig om een spaces te maken en om jullie de gelegenheid te geven om langst te komen er zijn van mijn kant nog enkele vraagjes hoe kom ik ook aan een rss en kan ienand van de groep of u mijn duidelijk uit leggen met niet al te moelijke woorden met vriedelijke groet nac fan

  9. Nelleke zegt:

    jeetje wat ben jij strenggggggg

Geef een reactie

