Wat betreft Virtual bartender

Citaat

Virtual bartender

I stumbled across this site, while getting rid of some stress…

Perhaps you’re already familiar with the Subservient Chicken, well how about an Subservient bar-girl

Give her a visit at http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htm

And order the following : banana, pillow fight, fight, kick, sleep, jiggle, naked, tattoo, topless, jump, pour beer, drink beer, sing, stretch, dance, lick, hummer, wave, tickle, hat, strip, breast, dance on bar, be a pimp, magic, karate, robot, shoes, show me something, spin, read, write, hair, belly, gymnastics, fire, spread, pitcher, kiss me, hand stand, arms, phone number, I love you , change .

Zo nu komen we verder met dank aan chinees

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

4 reacties op Wat betreft Virtual bartender

  1. Unknown zegt:

    even een tip;gebruik geen .tk adres, doen je foto’s het niet meer😉

  2. Unknown zegt:

    * foto’s van je foto -album

  3. Marian zegt:

    Hoi ronald,het is goed dat je wat tips geeft hierboven wat ze allemaal nog meer kan:-)) Ik heb die verwijzing al een tijdje op mijn site staan,is best wel geinig…..en wat carnaval betreft we zijn hier pas op de helft………..maar ik ben één keer geweest voor de kids,en daar houd het ook mee op verder!!Ik hoor je nog wel,Marian xxx

  4. DutchChina zegt:

    Hey dank voor de referentie :)Keep the work up!!🙂 Je blog doet het goed!

Geef een reactie

