Het weer

Welhaast het meest besproken onderwerp

 

Als je niks anders weet

Bron KNMI (als je deze pagina ververst na 5 minuten ong. is het bij gewerkt ;-))

PS vergeten jullie de poll niet ?

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

4 reacties op Het weer

  1. Unknown zegt:

    eejh, Ik heb het geprobeerd op die site die je me gegeven had..ma ik krijg dan zo’n lijst die ik moet knippen en dan in mijn weblog plakken en dan komt als het goed is de poll te staan ma ..ik zie dan als ik mijn space bekijk oowk alle letter der bij staan..dus het wilt ni echt lukke..:S..en als ik op zo’n antwoordt wil klikken dan krijg ik een nieuw scherm geopent waarin staaat dat er een fout is met de server?..moet je miss lid zijn van een space group ofzo..want ik kom er niet echt uit..laters

  2. Unknown zegt:

    Hoihoi Drs.PJe lijkt me een handig manneke, gezien je space en je tooltjes.Nu heb ik voor mijn space die space-editor van je gebruikt, dat werkt prima! Maar… 1 klein probleempje. Sinds ik dat gebruikt heb zien alle sites (ook buiten MSN) er anders uit, qua lettertype dan.. alles is ineens superklein en bijna onleesbaar.Kan jij me helpen?Alvast bedankt!GroetjesJoyce

  3. Tweety zegt:

    Joeeeeeeeeepppppppieeeeeeeeeee het wordt mooi weer !!! Het wordt een zonnetje en droog ! Geen regen meer, yeaaah, eindelijk genieten en naar buiten ! De bollen komen al boven de grond, de vogels gaan weer fluiten, onderweg naar het werk wordt het al weer licht in plaats van dat je in het donker van huis weggaat en in het donker weer terugkomt ! De winter is (bijna) voorbij, ’t vriest niet meer overdag -please- De winterjas kan bijna naar de stomerij, de zomerspullen alvast weer van zolder ! De overgebleven bollen vet kun je nog snel allemaal buiten hangen voor het voorjaarsfeest van alle vogels……… Bedankt KNMI voor de knipoog naar het eind van de winter !!!!!!!!

Geef een reactie

