Zoekmachines enzo en volkomencut

Reacties (8) ( Vorige | Volgende ) Laatst gepubliceerd Verwijderen Hoi, Een vraagje aan een expert? Ik krijg geen link naar mijn webspace te zien als ik op de zoekmachine "google" de naam van mijn webspace invoer?? Bij volkomencut komt de link er wel uit naar je webspace?! Hoe doe ik dat?? Groetjes Nina 03 februari 14:36:36    Gepubliceerd door: nina2203

Nou expert… Je kunt het eventueel beïnvloeden door veel steekwoorden in je blog te gebruiken dus vooral veel het woord volkomencut in je weblog te gebruiken.

Nu raad ik je niet aan om volkomencut in jouw weblog te gebruiken maar dus meer de naam van jouw weblog, wellicht komt de zoekmachine een keer langs .

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

