Donderdag Quotedag op VolkomenCut.

 Het grootste probleem in het leven is, dat wanneer je denkt een vrouw als een boek te kunnen lezen–

–je bibliotheek abonnement verlopen is…

 

Mars of zo

Dit bericht werd geplaatst in Spreuken enzo. Bookmark de permalink .

4 reacties op Donderdag Quotedag op VolkomenCut.

  1. Unknown zegt:

    Hey hey, ik heb ffkes een vraagje?? hoe doej zo’n poll maken bij je space? ik zou dat oowk wel ffkes wille proberen?? Miss dat je me zou wille helpen..mzzls

  2. Carin zegt:

    haha, weet je wat mijn probleem is? Mannen zijn als in de lucht gescheten vraagtekens…. Daar wordt ik nou nooit wijs uit! (uitroep van mijn schoenmoeder btw)Greetz Karin

  3. Nick zegt:

    he drs p,;) allereerst volgens mij ben ik toch blond of was het blont,ikkrijg die edit maar niet geplaatst…waar en hoe,en hoe kom ik in de editter van mijn space? hoop dat je mekan helpen groetjes Nickbtw, ik heb je aan mn lijst toegevoegd groetjes

  4. Marian zegt:

    Haha Ronald, ja en dan als titel " The Neverending Story", maar dat maakt juist het leven met vrouwen zo boeiend!!!Probeer wat van je weekend te maken Ronald.Kus Marian

Geef een reactie

