Pollllllllllllll

Poll: Wat vind jij nou van spaces.msn ?

Tussenstand:

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

8 reacties op Pollllllllllllll

  1. Unknown zegt:

    Hmmm…Ik mis iets hier….:-)+xxx+

  2. Marian zegt:

    4 mensen gestemd Ronald,en ik zie maar 1 reactie,rara, of staat die pol ergens op een site?Nu zet mij maar bovenaan:-))Ik heb je zo weinig gehoord de laatste tijd.Kus Marian

  3. Unknown zegt:

    Hahahaha…HAhahaha

  4. Unknown zegt:

    eejh coowle site..hoe doe eig. zo’n poll maken??Laters

  5. Katja zegt:

    Leuk zo’n poll:-)Wat minder leuk is is dat ik nog steeds geen berichtjes op msn spaces kan typen….krijg telkens dat stomme schermpje van net passport…gebruikersvoorwaarden waar ik mijn emailadres in moet vullen. Als ik dat dan doe dan herkentie me niet GGGRRRREnig idee hoe dat kan?Groetjessssssss

  6. Charlie zegt:

    Leuk gedaan die poll, jammer dat ik niet zo van cijfertjes houd uit beperkte bron. Wie er niks aan vind zal ook niet reageren en zo zullen de uitslagen van alle poll`s wel aan elkaar hangen van vooroordelen, nog voor ze je site bezocht hebben (of aan Maurice`s onderzoekjes).Nadeel van veel poll`s is dat er geen ruimte is voor een meningsvorming en staat mijn keuze er niet tussen.Gelukkig kunnen we dat met spacen goedmaken.P.S. Poll: "Gezellig".

  7. Marian zegt:

    Goedemorgen (nog steeds) Ronald,Verandering van spijs doet eten toch:-))???Nee was even aan het goochelen gisterenavond,de foto’s komen beter uit,maar een "warme" kleur past toch beter bij me,dus jij staat alweer terug in zijn oude positie,ter jouwer geruststelling………..dus die poll had je van het net geplukt begreep ik,die kopieër je zo zeker in je weblog,dat zal wel denk ik.Fijne dag Ronald en je houd me op de hoogte he??MarianxxdP.s. die rekensommen hieronder daar ben ik maar niet aan begonnen heb ik wel meer dan één aspirtientje noidg:-))Bye

  8. Nath zegt:

    Hoi, Een vraagje aan een expert? Ik krijg geen link naar mijn webspace te zien als ik op de zoekmachine "google" de naam van mijn webspace invoer?? Bij volkomencut komt de link er wel uit naar je webspace?! Hoe doe ik dat??Groetjes Nina

Geef een reactie

