Functioneel bloot

Hmmm ik zag deze foto op de portal van msn.nl staan

Niet dat ik de foto niet mooi vind maar wat heeft het in godesnaam met autobanden te maken

Daar er heavy copyright rust op de foto maar snel even een linkje

PIRELLI

Bovenstaande foto is ook gecensureerd in opdracht van BigBrother en die bandenfabriek gun ik de link ook niet meer

Dit bericht werd geplaatst in Computers and Internet. Bookmark de permalink .

5 reacties op Functioneel bloot

  1. Jeanette zegt:

    Het is inderdaad wel artistiek verantwoord, maar als je nog nooit van Pirelli gehoord hebt, kom je er uit jezelf niet op dat deze firma in autobanden doet. Merkwaardiger vind ik het eigenlijk dat dit gewoon op de MSN portal staat, aangezien een tijdje terug een paar van onze mede-spaceloggers foto’s hebben moeten verwijderen die hooguit een tikje ondeugend waren, op straffe van verbanning from Space! Fiona

  2. Tweety zegt:

    Ik denk dat het jurkje (?) dat ze aan heeft gemaakt is van gerecycelde (Pirelli) banden ! :-)FF terug op jouw berichtje:Koninginnedag valt (gelukkig!) niet gelijk met Hemelvaart ! Jammer genoeg wel op een zaterdag, dan missen we een extra vrije dagšŸ˜¦ Maar de donderdag erna is het Hemelvaart, voor de meesten wordt dat een lang weekend !

  3. Mid zegt:

    dan haal ik maar gauw ook die artistieke foto’s van mijn space af…pffff

  4. Carin zegt:

    Gadverdamme, wat een vulgaire foto zeg! Uit principe zou ik dus nooit van die Pirelli autobanden aanschaffen…. uhh, voor mijn geen vulgaire autobanden.maar om op je vraag terug te komen… een vergelijking? Gestroomlijnd? Iets met aquaplaining misschien??? Aerodynamisch????? Verder kan ik ook niks bedenken eigenlijk.Greetz Karin

  5. AE513 zegt:

    De bandjes van een bh zijn van Pirelli, maar die draagt ze niet dus ik zie ook geen verband met Pirelli.

Geef een reactie

